Aplikacija kineskog Sheina, najveće modne online trgovine, najčešće je preuzimana u SAD-u, prema izvješću tvrtke Marketplace Pulse za svibanj. Online modni div pretekao je tako popularne aplikacije poput TikToka, Instagrama, ali i Amazona, a već dugo su prijetnja i high street brendovima poput Zare i H&M-a
Tvrtka je osnovana 2008. godine i dugo je poslovala 'pod velom tajnosti', sve dok 2015. nije ušla u modnu industriju. Isporučuju proizvode u 195 država svijeta. Prema podacima iz 2020. godine, uprihodili su deset milijardi dolara. Zapošljavaju više od 100.000 ljudi, a mjesečno broje oko sedam milijuna korisnika.
Modni stručnjaci tvrde da je upravo Shein započeo novu eru brze mode – svojim softverom stvara tisuće trendova i u samo nekoliko dana može izbaciti manje serije proizvoda na tržište. Od konkurencije su brži i češće ažuriraju artikle, a ponuda je velika, pa su tako omiljeni među kupcima koji njihove 'krpice' upitne kvalitete kupuju za gotovo pa smiješne iznose.
No u tome je i problem – taj ultrabrzi modni sustav utječe na građane, najviše na mlade, točnije generaciju Z, neopreznu s novcem, jer troši na stvari koje toj skupini mladih zapravo ne trebaju. Zbog toga se Shein optuživalo za poticanje potražnje za odjećom za jednokratnu upotrebu.
Tvrtka se tijekom godina suočavala s raznim optužbama; od onih za zagađenje okoliša do previsokog udjela olova u artiklima, uz problematične uvjete rada i neplaćanje poreza u drugim državama, zbog čega su se često našli na stupu srama u javnosti, iako nisu navikli ispričavati se za te poteze. Modni stručnjaci upozorili su da bi takve kontroverze mogle ozbiljno ugroziti njihove izglede za ulaganja i potencijalni izlazak na burzu.