Kako bi svojim kupcima i dobavljačima ponudila dodanu vrijednost, najstarija vodeća veledrogerija u Hrvatskoj Medika pokrenula je digitalnu platformu Pharmeria.hr s velikom ponudom ljekarničkog i drogerijskog asortimana na jednom mjestu. Riječ je o webshopu sa širokom paletom proizvoda za zdravlje i ljepotu; od kozmetike, dodataka prehrani, vitamina i proizvoda na biljnoj bazi pa sve do medicinskih proizvoda i uređaja
Korisnik može svoj paket besplatno preuzeti u ljekarni ili može odabrati dostavu na kućnu adresu. Neovisno o načinu dostave, očekivana isporuka je od 24 do 48 sati. Platforma prvi put nudi mogućnost provjere dostupnosti te rezervacije bezreceptnih lijekova. Korisnik bezreceptni lijek može preuzeti u ljekarni po vlastitom izboru nakon savjetovanja s ljekarnikom o primjeni lijeka.
'U razvijanju koncepta platforme ovom aspektu posvećena je posebna pozornost, uz imperativ osiguravanja dostupnosti ljekarničkog savjetovanja korisnicima platforme', ističu iz Medike.
Predsjednik Uprave Jasminko Herceg vjeruje da je taj projekt svojevrsni iskorak tvrtke prema digitalizaciji, u koji su krenuli u sklopu kontinuirane digitalne transformacije poslovanja.
'Nastojimo biti u korak s vremenom i pratiti trendove. Prvi korak je bio temeljito istražiti tržište i zahtjeve modernog korisnika. Pharméria je više od webshopa, platforma koja uz spomenuto spajanje korisnika i ljekarni na području cijele Hrvatske ima sve predispozicije za kontinuirani rast i razvoj vezan uz ponudu, sadržaj, funkcionalnosti i podršku korisnicima. Jedno online mjesto za sve', ističe Herceg.
Poziv za sudjelovanje dobile su sve ljekarne u Hrvatskoj, bez obzira na to imaju li vlastiti webshop ili ne. Zasad Medika ima više od 180 ljekarničkih jedinica koje su aktivne na platformi Pharméria, do kraja godine očekuju ih ukupno 300, a iduće godine ta će se brojka povećavati.
Platforma je s radom krenula 16. listopada, a prve pripreme počele su još krajem 2020., dok su intenzivnije na samoj platformi radili od početka 2021. godine.
'Broj korisnika i pratitelja svakim danom raste. Povratne informacije naših korisnika, kao i naših partnera su pozitivne. Za sve je ovo nešto novo, nov koncept koji do sada nije bio prisutan u Hrvatskoj. U planu nam je razvoj novih funkcionalnosti, kao i širenje asortimana.
Cilj nam je i pozicioniranje platforme ne samo kao mjesta online kupovine ljekarničkih i drogerijskih proizvoda, već kao mjesto na kojem će korisnici pronaći relevantni stručni sadržaj i novosti naših partnera', zaključuje Jasminko Herceg.