New York Times postigao je dogovor o preuzimanju The Athletica, internetske sportske novinske kuće s 1,2 milijuna pretplatnika, i to za gotovinu u vrijednosti od 550 milijuna dolara.
Ugovor dovodi The Times, koji ima više od osam milijuna pretplatnika, bliže cilju od 10 milijuna pretplatnika do 2025. godine, a istodobno nudi svojoj publici detaljnije praćenje više od 200 profesionalnih timova u Sjevernoj Americi, Britaniji i Europa koju pomno prate novinari The Athletica.
Meredith Kopit Levien, izvršna direktorica tvrtke Times, nazvala je The Athletic “velikim dodatkom za The Times”.
"Sada smo u potrazi za ciljem koji je značajno veći od 10 milijuna pretplatnika i vjerujemo da će nam Athletic omogućiti da proširimo naše adresabilno tržište potencijalnih pretplatnika", rekla je Levien analitičarima u četvrtak navečer.
Dodala je da postoji “relativno skromno” preklapanje u pretplatnicima dviju tvrtki.
Pod vlasništvom Timesa, The Athleticom će se upravljati odvojeno od redakcije The Timesa i njegove sportske rubrike, priopćila je tvrtka. Izdavač će biti David Perpich, dugogodišnji viši izvršni direktor u The Timesu koji je bio šef njegovih aplikacija za kuhanje i igre, kao i stranice za preporuke proizvoda Wirecutter.
Alex Mather i Adam Hansmann, koji su pokrenuli The Athletic 2016., ostat će u timu i nakon akvizicije. Mather, trenutno glavni izvršni direktor stranice, postat će generalni direktor i supredsjednik; Hansmann, sada predsjednik The Athletica, bit će njegov glavni operativni direktor i supredsjednik.
"Pokrenuli smo The Athletic kako bismo navijačima približili timove, igrače i lige koje vole kroz duboko, upečatljivo novinarstvo i pripovijedanje", rekli su Mather i Hansmann u priopćenju u četvrtak.
“Danas je uzbudljiva prekretnica na putu za ostvarenje tog sna, ostvaren trudom svakog našeg zaposlenika. Ponosni smo što je The Athletic postao dio obitelji tvrtke Times.”