TURISTIČKA ŽETVA

Njemačkih turista u Hrvatskoj znatno više nego u 2019.

14.09.2022 u 13:00

Bionic
Reading

Tradicionalno najbrojniji turisti u Hrvatskoj, Nijemci su i ove godine zadržali tu poziciju, s više od 3 milijuna dolazaka i 22 milijuna noćenja, čime su u plusu u odnosu na 2021., ali i u odnosu na rekordnu 2019., izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.

Njemački turisti su, po podacima HTZ-a iz sustava eVistitor, do sada ove godine u Hrvatskoj ostvarili 18 posto više noćenja nego u istom razdoblju 2019., a i došlo ih je 16 posto više.

Iz HTZ-a ističu da je brojka od 3 milijuna njemačkih turista, koliko ih je došlo do sada ove godine, u 2019. dostignuta tek krajem te godine.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić podsjeća da je to tržište tradicionalno najvažnije za hrvatski turizam, s kojeg se ostvaruje i najveći udjel od oko 28 posto od ukupnih komercijalnih noćenja stranih turista.

"Rezultati dodatno bude optimizam, jer su Nijemci poznati po tome da cijene i traže kvalitetu, pa je ovo ujedno i potvrda uspješnosti Hrvatske kao turističke destinacije. Zahvaljujem svim kolegama iz sektora koji su svojim ulaganjima u njemačko tržište doprinijeli poziciji Hrvatske kao jedne od omiljenijih inozemnih destinacija Nijemaca", ističe Staničić.

Vrućine na splitskim plažama
  • Vrućine na splitskim plažama
  • Vrućine na splitskim plažama
  • Vrućine na splitskim plažama
  • Vrućine na splitskim plažama
  • Vrućine na splitskim plažama
    +27
Vrućine na splitskim plažama Izvor: Cropix / Autor: Tom Dubravec

Trenutno se u Hrvatskoj odmara oko 140 tisuća njemačkih turista, a od početka godine do sada najviše su boravili u Istri, na Kvarneru te u Zadarskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji, dok su od smještaja najčešće birali objekte u domaćinstvu, kampove pa hotele.

Odlične ovogodišnje rezultate u turizmu iz Njemačke komentirali su i direktor HTZ predstavništva u Frankfurtu Romeo Draghicchio te voditeljica HTZ ispostave u Muenchenu Nera Miličić, istaknuvši kako su Nijemci nakon dvije godine ograničenja u 2022. ušli s velikom željom za putovanjima.

Na temelju toga se i planiralo promocije, aktivnosti i suradnje s njemačkim partnerima te je danas Hrvatska na njemačkom tržištu vrlo prepoznatljiv turistički brend i jedna od najvažnijih inozemnih destinacija Nijemaca za ljetni odmor, poručio je Draghicchio.

Miličić je naglasila kako od partnera cijelo ljeto dobivaju pohvale zadovoljnih gostiju, koji su posjetili Hrvatsku.

Za pozitivne trendovi s tržišta Njemačke kažu i da su rezultat kvalitetnih promotivnih kampanja i suradnje s najvažnijim touroperatorima, agencijama i  aviokompanije, kao i s njemačkim autoklubom ADAC.

Iz HTZ-a očekuju i da će zadržavanju pozitivnih trendova pridonijeti i nastup Hrvatske kao zemlje-partnera na rođendanu Hamburške luke, kao i posebna prezentacija Hrvatske na minhenskom Oktoberfestu, dok će se u suradnji s Veleposlanstvom RH u Berlinu organizirati svečani koncert povodom 30. godišnjice uspostave diplomatskih odnosa Hrvatske i SR Njemačke.

Hrvatska će uz to u 2023. biti i zemlja-partner na sajmu F.re.e u Münchenu, koji bi se nakon dvije godine pauze trebao održati krajem veljače 2023., što će biti važno za planiranje i realizaciju turističkih putovanja u toj godini.