Mediatoolkit je etablirani hrvatski scale-up za praćenje medija s više od 600 klijenata uključujući velika imena kao što su L’Oreal, Samsung, DPD, Beiersdorf i mnogi drugi. Tvrtka je prisutna u više od 100 zemalja svijeta, a njen proizvod koristi više od 4000 plaćenih korisnika
S rastućom količinom sadržaja na online kanalima i sve većim korištenjem društvenih mreža, potreba poslovnih subjekata za praćenjem njihove prisutnosti online je sve veća. Zato od 6. veljače poduzimaju veliki novi korak u svom poslovnom razvoju. Mediatoolkit mijenja ime i vizualni identitet i službeno postaje Determ.
Determ simbolizira novo poglavlje u razvoju tvrtke, jači i koherentniji brand, u potpunosti prilagođen tvrtkinoj svrsi – pomoći kompanijama da razumiju svijet oko sebe, navode iz tvrtke u priopćenju za medije.
Usklađivanje identiteta branda i kompanije
Od svojih početaka 2014. Mediatoolkit je, ističu iz tvrtke, imao vrlo jasnu viziju – 'pomoći ljudima oko svijeta da pronađu i razumiju relevantne informacije iz online medija kako bi mogli donositi bolje poslovne odluke'. 'Ta je vizija protkana snažnom kulturom tvrtke koja počiva na pet glavnih vrijednosti – kvaliteta, razvoj, transparentnost, odgovornost, i zajedništvo. I dok su vrijednosti tvrtke ostale kroz vrijeme iste, njezin imidž i identitet su prestali odražavati njezin razvoj i brojna postignuća', navode iz Determa.
'Naš rebranding nije samo estetski. Napravili smo strateški korak prema onome gdje se naš proizvod i naši korisnici već nalaze. Htjeli smo da i naš identitet odražava upravo to, da to vide i naši zaposlenici i naši korisnici.” Ivor Bihar, COO.
Novo ime
Uz mijenjanje vizualnog identiteta i vizualno ujednačavanje svih kanala, jedan od najbitnijih dijelova cijelog rebrandinga bila je upravo promjena imena – iz Mediatoolkit u Determ. 'Uzeli smo sve vrijednosti koje zastupamo i pretočili ih u novi brand Determ. I to je jedan od naših najvećih uspjeha u našoj povijesti', rekao je Igor Kranjčec, voditelj marketinga.
Determ je ime nastalo nakon niza razgovora o onome što je svrha same tvrtke. Dolazi od engleskih riječi za termin/izraz, odlučan, utvrditi ili odrediti – term/determined/determine.
Novo poglavlje
Determ je jasan i raznolik brand, osvježen novim bojama i logom koji predstavljaju predanost tvrtke pomaganju ljudima u pronalaženju i razumijevanju relevantnih informacija kako bi bili u mogućnosti donositi bolje poslovne odluke.
Novi moto Determa, 'Make sense', rezimira fokus tvrtke na pružanje pouzdanih i važnih podataka za donošenje odluka, navode iz Determa.
'Imamo stabilan rast na tržištu u posljednjih osam godina. Kreirali smo cjelovito rješenje za tržište srednjih tvrtki i sada želimo da se to vidi i na našem brandu, da pokažemo tvrtkama iz cijelog svijeta tko smo mi uistinu i kako im pomažemo', izjavio je Ivor Bihar, COO Determa.