Otkako je Hrvatska uvela euro kao nacionalnu valutu plaćanja, postalo je jasnije koliko su neki proizvodi jeftiniji ili skuplji u nas nego u drugim europskim zemljama. Inflacija je učinila svoje pa ispada da su pojedini osnovni artikli znatno skuplji u Hrvatskoj. Najnovija usporedba cijena to potvrđuje
Prema podacima o cijenama prikupljenima u trgovinama lanca Müller u Hrvatskoj i Njemačkoj do 11. studenog ove godine pokazuje da je čak 27 prehrambenih, kozmetičkih, higijenskih i dječjih proizvoda skuplje u Hrvatskoj nego u Njemačkoj.
Pritom je razlika u cijeni najveća kod Nivea Men Fresh Active deo sticka od 50 mililitara koji u Hrvatskoj košta 4,49 eura, a u Njemačkoj svega 2,65 eura. To znači da je ovaj proizvod kod nas 69 posto skuplji nego u Njemačkoj.
Oral B Satin Tape konac za zube duljine 25 metara u Hrvatskoj je skuplji za 68 posto nego u Njemačkoj. Ovdje košta 378 eura, a u Njemačkoj 2,25 eura.
Manja razlika među skupljim proizvodima
Za 66 posto su skuplji i Merci čokoladni prutići od 250 grama, koji se u trgovinama Müllera u Hrvatskoj mogu kupiti za 6,29 eura, dok u trgovinama istog lanca u Njemačkoj koštaju 3,79 eura. Ista razlika u cijeni zabilježena je i kod L'oreal Elvital kure za obnavljanje obojene kose u pakiranju od 125 mililitara.
S druge strane, najmanje razlike u cijenama proizvoda u Mülleru bilježe prehrambeni, ali i najskuplji prozvodi. Tako 200 grama suhih šljiva Alnatura u hrvatskom Mülleru košta 3,19 eura, a u njemačkom 2,99 eura, što je razlika od sedam posto.
Šest posto skuplje će kupci u hrvatskom Mülleru platiti pola litre maslinovog ulja Alnatura (9,49 eura, naspram 8,99 eura u Njemačkoj), 40 mililitara parfema Dolce&Gabbana Light Blue (71,99 eura, naspram 67,95 eura u Njemačkoj) i autić igračku Burago Ferrari SF90 (31,84 eura, naspram 29,99 eura u Njemačkoj).