Optima Telekom prvi ovogodišnji kvartal u odnosu na prethodnu godinu završila je s rastom prihoda od 20,6 posto kao i rastom operativne dobiti (EBITDA) prije jednokratnih stavki za 5,2 posto
Povećanju ukupnih prihoda najviše su pridonijeli pozitivni trendovi ostvareni od usluga koje su fokusu ponude Optima Telekoma, a riječ je o uslugama multimedije i interneta. Uz ove usluge, povećani su i prihodi u segmentu javne govorne usluge te podatkovnih usluga, priopćili su iz Optima telekoma.
U odnosu na prethodnu godinu, u proteklom tromjesečju Optima Telekom je prihode od multimedije povećao za 43,4 posto, dok su prihodi od interneta povećani za 39,4 posto. Prihodi od javne govorne usluge također bilježe porast, i to za 18,1 posto u odnosu na prethodnu godinu. Iako je trend pada prihoda od javne govorne usluge prisutan već neko vrijeme prvenstveno kao posljedica općeg globalnog trenda pada korištenja javne govorne usluge, Optima Telekom u ovom segmentu bilježi pozitivne rezultate ponajviše zbog utjecaja pripojenog H1 Telekoma. Pripajanje H1 Telekoma doprinijelo je i pozitivnim rezultatima u prihodima od podatkovnih usluga koji su, u odnosu na prethodnu godinu, veći za 7,0 posto.
Konsolidirana kapitalna ulaganja u prvom kvartalu 2018. iznosila su 31,5 milijuna kuna od čega je 13,1 milijun kuna uloženo u razvoj pristupne optičke mreže, širenje mreže kolokacija te korisničku opremu za pružanje IPTV i internet usluga rezidencijalnim korisnicima. U jezgru mreže uloženo je 2,1 milijuna kuna, dok je 15,9 milijuna kuna uloženo u proširenje usluga korisnicima.
‘U prvom tromjesečju 2018. godine nastavili smo s povećanjem profitabilnosti i zadržavanjem stabilne tržišne pozicije koju smo u srpnju prošle godine dodatno osnažili formalnim pripajanjem H1 Telekoma. Tome u prilog govori i ostvareni poslovni rezultat u kojem su ukupni poslovni prihodi za 20,6 posto viši u odnosu na isto razdoblje prethodne godine dok EBITDA prije jednokratnih stavki bilježi povećanje za 5,2 posto’, kaže Zoran Kežman, predsjednik Uprave Optima Telekom te dodaje kako je na izvrsne rezultate najviše utjecao rast prihoda od multimedijalnih I internet usluga koje su definirali kao perjanicu svoje ponude.
‘Razvoj kvalitetnih proizvoda koji nude konkretnu, uporabnu vrijednost te jačanje ukupne konkurentnosti misija je kojoj se nastavljamo posvećivati i u mjesecima pred nama. Kako bismo opravdali očekivanja naših privatnih i poslovnih korisnika, uz nastavak razvijanja inovativnih i jedinstvenih usluga koje im pojednostavljuju svakodnevicu, idućih mjeseci nastavljamo značajno ulagati i u jačanje infrastrukture’, zaključio je Kežman.