Jedna od najvećih domaćih službi za dostavu, Overseas Express, ispričala se nakon lavine ljutitih komentara i reakcija kupaca kojima su paketi kasnili tijekom proteklih blagdana
'Iskreno se ispričavamo svim našim korisnicima kojima, unatoč svim naporima, nismo uspjeli na vrijeme isporučiti naručene pakete uoči blagdana. S 20 godina iskustva u dostavi pošiljaka pripremili smo se na značajan rast prometa u vrijeme blagdana, ali nam je stigao višestruko veći broj paketa od najavljenog. U takvoj situaciji i s iznimnim naporima svih zaposlenih u kompaniji te angažiranjem dodatnih dostavljača bilo je nemoguće isporučiti sve pakete na vrijeme', poručuju iz Overseas Expressa.
Najmanje 80 posto neisporučenih pošiljaka planiraju rješiti do kraja ovog tjedna, a kompletnu isporuka zaključiti u prvom tjednu siječnja. Problemi s isporukama uglavnom se odnose na šire zagrebačko područje.
Uz ispriku svim korisnicima, iz Overseas Expressa obećavaju da će pronaći način kako da im se dodatno oduže.
Ističu da je kompanija uložila preko milijun kuna u tehnološka rješenja, a kako bi u blagdanskom razdoblju, kada se broj paketa višestruko povećava, osigurali sve isporuke na vrijeme angažirali su i dodatne kooperanti te zaposlili dodatne dostavljače.
S pripremama za blagdanski rast prometa krenulo se još u rujnu. Ukupni kapaciteti osigurani su prema najavljenom prometu koji se planira prema prosječnom blagdanskom prometu iz proteklih godina te najavama kupaca o očekivanom rastu ove godine.
'Broj paketa koji su stizali u naš logistički centar bio je nekoliko puta veći od najavljenog. Budući da je mahom riječ o blagdanskim poklonima, odmah smo angažirali dodatne kooperante i dostavljače. Više od 350 naših dostavljača, 50-ak radnika u skladištu i 50 dodatnih djelatnika iz ostalih službi prebacilo se na rješavanje dostava. Slobodno možemo reći da smo angažirali sve dostavljače koji su u tom trenutku bili dostupni na tržištu, ali to nažalost nije bilo dovoljno', pojašnjavaju u Overseas Expressu.