Nezavisni strukovni sindikat aerodromskog operativnog osoblja Hrvatske zatražio je USKOK-ovu istragu zbog poslovanja Zračne luke Zagreb. Kao glavnog krivca istaknuo je Tončija Peovića, direktora Zračne luke
Naime, prema riječima predsjednika Sindikata Ante Dujića i potpredsjednika Mladena Mesića, Peović je odgovoran za nagodbu ZLZ-a i Croatia Airlinesa prema kojoj će se vratiti dug te aviotvrtke od 70-ak milijuna kuna, ali nisu spomenuti rokovi otplate.
'U nagodbi se spominju bjanko-mjenice Croatia Airlinesa kao instrument otplate duga Zračnoj luci Zagreb, no one ne mogu biti nikakvo osiguranje uzme li se u obzir financijsko stanje nacionalnog avioprijevoznika', kaže Ante Dujić i dodaje da u nagodbi nisu navedene nekretnine Croatia Airlinesa kao sredstvo osiguranja otplate duga.
Osim toga, ističe Dujić, Croatia Airlines dužan je Zračnoj luci Zagreb isplatiti i novac od putničkih pristojbi koje obračunava, ali taj novac u konačnici pripada Zračnoj luci. Potpredsjednik Sindikata Mladen Mesić optužio je direktora Tončija Peovića zbog dogradnje putničke zgrade, za što, prema njegovim riječima, nema nikakve ekonomske osnove uzme li se u obzir skorašnja gradnja novog terminal.
'Tonči Peović u nekoliko je navrata isticao da Zračna luka Zagreb neće moći prihvatiti budući promet, no ta je priča poprilično prozirna. Naime, mi u Sindikatu smatramo da će se zgrada dograđivati da bi Peoviću ‘prijateljske’ građevinske tvrtke dobile taj posao', kaže Mladen Mesić i dodaje da će se tako Zračnu luku Zagreb dovesti u još nezavidniju financijsku situaciju iz koje će jedini izlaz biti rasprodaja i davanje jeftinije koncesije.
Međutim, direktor Zračne luke Tonči Peović negira tvrdnje da se ZLZ-u ciljano spušta vrijednost, nego ističe da je nagodbom s Croatia Airlinesom uspio dobiti redovitu isplatu svih usluga, odnosno da je nova Uprava uspjela natjerati CA da plaća račune odmah nakon njihova fakturiranja.
'Nagodbom smo CA natjerali da nam od 1. travnja ove godine svaku uslugu plati čim je fakturiramo. Uspjeli smo dogovoriti da nam dugove iz 2010. od 19-ak milijuna kuna isplati do kraja godine. Osim toga dali smo mu i rok do kraja godine da nam predloži rokove i dinamiku isplaćivanja preostalih dugova. Ako nam to dotad ne predloži, naplatit ćemo se iz njegovih prihoda', kaže Tonči Peović i dodaje da je proširenje putničkoga terminala nužno da bi Zračna luka mogla pokriti promet do 2015., kad će se završiti novi termnal.