Gotovo petine hrvatskih kućanstava ponovno gotovo redovito odlazi kupovati preko granice, pokazalo je istraživanje agencije GfK koje je provedeno od veljače do lipnja na uzorku od tisuću građana
U razdoblju od veljače do lipnja svaki je mjesec u kupnju preko granice odlazilo od 14 do 19 posto kućanstava
Tako je primjerice u lipnju ukupno 15 posto kućanstava kupovalo u susjedstvu. Najviše ih je bilo iz Slavonije (27 posto), Istre i Primorja (24 posto), Zagreba s okolicom te Like, Korduna, Banovine (po 13 posto), sjeverne Hrvatske (10 posto) i Dalmacije (7 posto).
U te su kupovine, kako je pokazalo istraživanje, nešto više išli građani visoke stručne spreme, njih 20 posto ili srednje stručne spreme (17 posto), zatim su to osobe u stalnom radnom odnosu (22 posto), iz kućanstava s četiri i pet članova (oko 20 posto), srednjih ili viših mjesečnih prihoda kućanstva (18 do 20 posto).
Oni koji su bili u kupovini u lipnju gotovo obavezno su kupili nešto od odjeće i obuće (65 posto). Te su proizvode najviše kupili oni iz Zagreba (81 posto) i iz Istre (86 posto).
Od proizvoda svakodnevne potrošnje kupovala su se sredstava za pranje i čišćenje (21 posto), sredstava za osobnu higijenu (20 posto), mlijeko i mliječnih prerađevine, kava, bezalkoholna i alkoholna pića (oko 17 do 22 posto), meso i prerađevine (13 posto), cigarete (oko 40 posto) pa sve do bijele tehnike (4 posto).