Raise the Bar Youth

Počelo drugo izdanje programa Coca-Cole HBC Adria koji je završilo više od 1.000 srednjoškolaca

25.10.2023 u 15:15

Bionic
Reading

U drugome izdanju programa tri najuspješnije škole osvojit će novčanu nagradu

U srednjim ugostiteljskim i turističkim školama diljem Hrvatske počelo je drugo izdanje obrazovnoga programa Raise the Bar Youth, koji je Coca-Cola HBC Adria pokrenula kako bi učenicima završnih razreda ugostiteljskih i turističkih škola pomogla unaprijediti stručne vještine i znanja te ih uskladiti sa stvarnim potrebama poslodavaca.

Program obuhvaća pet mrežnih modula koji su dostupni na platformi kojom upravlja Hrvatski ured za kreativnost i inovacije (HUKI), a predavači su stručnjaci iz pojedinoga područja i istaknuti predstavnici struke. Raise the Bar Youth učenicima ugostiteljskih i turističkih škola diljem Hrvatske omogućit će da uče o komunikaciji i timskome radu, najnovijim tehnikama i trendovima u ugostiteljstvu te osnovama financijske pismenosti, a usto saznaju kako izgleda poslovno planiranje i proces pokretanja vlastitoga posla.

– Sudjelovanje u programu Raise the bar Youth obilježeno je isključivo pozitivnim dojmovima. Od davanja uvida u mogućnosti razvoja karijere u ugostiteljstvu do poticanja na promišljanje o razvoju novih poduzetničkih projekata i mogućnosti samozapošljavanja. Naravno, najveću pozornost učenika privukli su primjeri dobre prakse koje su im tako srčano prenijeli profesionalci kao što su Karlo Ferenčak, glavni barmen Michelin * restorana Noel u Zagrebu, i Marko Gajski, glavni kuhar Michelin * restorana LD Korčula. Vidjeti svijet uspješnih profesionalaca iz struke i čuti njihove poduzetničke priče jedno je od najvećih blagodati ove edukacije. – istaknula je prof. Marijana Levar.

U prvome izdanju programa sudjelovalo je više od tisuću učenika iz 33 škole iz cijele Hrvatske. Profesori koji su se u program uključili kao mentori program su ocijenili visokom prosječnom ocjenom 4,75, pri čemu su sam sadržaj programa, razvijen temeljem rezultata istraživanja agencije Ipsos, ocijenili ocjenom 4,86 od 5.

– Ponosni smo što je program Raise the Bar Youth u svojemu prvom izdanju ostvario iznimne rezultate te što ga je uspješno završilo više od četvrtine svih učenika završnih razreda škola s ugostiteljskim i turističkim usmjerenjima. Drugim, unaprijeđenim izdanjem programa želimo obuhvatiti još veći broj učenika te im omogućiti da, učeći od najboljih stručnjaka i vrhunskih profesionalaca hrvatskoga ugostiteljstva, usvoje znanja i vještine koje će im pomoći pri izlasku na tržište rada i u izgradnji karijere. – istaknuo je Bruno Jelić, direktor Odjela za korporativne poslove i održivost u Coca-Coli HBC Adria.

Ovogodišnje izdanje programa provodi se s istim ciljem, no uz određene izmjene koje su uvedene na temelju povratnih informacija prošlogodišnjih sudionika. Programom su tako ove godine obuhvaćeni i učenici agroturističkoga usmjerenja, a unaprijeđena su i pravila nagrađivanja. Naime, u sklopu programa Coca-Cola HBC Adria nagrađuje tri najuspješnije škole čiji učenici budu u najvećemu broju sudjelovali u programu te pritom ostvare najbolje rezultate u kvizovima. Prošle je godine novčanu nagradu osvojila najuspješnija škola, Obrtnička škola Požega, dok je u drugome izdanju programa Coca-Cola HBC Adria osigurala novčane nagrade za tri najuspješnije škole. Najbolja će škola dobiti novčanu nagradu u iznosu od 5.000 eura, drugoplasirana u iznosu od 3.000 eura, a trećeplasirana škola u iznosu od 2.000 eura.

Raise the Bar Youth treći je i najnoviji program strateške platforme Raise the Bar Adria, čiji je cilj uskladiti vještine i znanja ugostiteljskih i turističkih djelatnika s potrebama poslodavaca. Program je razvijen na temelju rezultata istraživanja koje je provela agencija Ipsos među ravnateljima, profesorima, učenicima i bivšim učenicima ugostiteljskoga usmjerenja koji su istaknuli koje vještine i znanja smatraju nedovoljno zastupljenima u redovitome obrazovnom programu.

Više informacija dostupno je na mrežnoj stranici projekta.