Grupa Podravka je u 2019. povećala prihode od prodaje za 4,2 posto, na 4,41 milijardu kuna, te ostvarila 221,6 milijuna kuna neto dobiti, što je 7,7 posto više u odnosu na godinu ranije, objavili su u petak iz te kompanije
Grupa Podravka nastavila je s uspješnim poslovanjem i u 2019. godini. Ostvarena neto dobit od čak 221,6 milijuna kuna rezultat je prvenstveno organskog rasta, bez izvanrednih utjecaja, navodi se u priopćenju.
"Rezultati za proteklu godinu posljedica su fokusa na organski rast i naša prirodna tržišta, a to nam daje za pravo da konstatiramo kako su usvojene strateške smjernice s početka našeg mandata bile u potpunosti ispravne i opravdane", kaže predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar.
Dodaje kako ih posebno veseli činjenica da su, unatoč značajnijem izdvajanju sredstava za unaprjeđenje statusa i položaja radnika te rastu ulaznih inputa proizašlih iz trendova na globalnom tržištu u protekloj godini, ostvarili rast profitabilnosti na gotovo svim razinama poslovanja.
"Uvjereni smo kako ćemo i u narednom razdoblju nastaviti s pozitivnim trendovima poslovanja te nas pored toga očekuje i snažniji investicijski ciklus usmjeren na modernizaciju naše kompanije", istaknuo je Pucar.
U priopćenju Podravke se navodi da rast prodaje organskog asortimana, uz istovremenu kontrolu operativnih troškova, rezultirala s rastom profitabilnosti.
Prihodi od prodaje grupe Podravka lani su prema godini ranije porasli za 177,3 milijuna kuna, ili 4,2 posto, i iznosili su 4,41 milijardu kuna.
Na kretanje prihoda od prodaje utjecao je rast oba poslovna segmenta - prehrane i farmaceutike - uslijed povećanih prodajno-marketinških aktivnosti te potražnje za novo lansiranim inoviranim proizvodima, ističu iz Podravke.
Prehrana je ostvarila 3,45 milijardi kuna prihoda od prodaje, što je povećanje od 118,8 milijuna kuna, a farmaceutika 955,4 milijuna kuna, ili 6,5 posto više.
Promatrano po regijama, najveći relativni porast prihoda od prodaje od 14,5 posto zabilježen je u regiji istočna Europa te 6,8 posto u regiji zapadna Europa i prekooceanske zemlje.
Adria regija, kao najznačajnije tržište grupe Podravka, ostvarila je najveći apsolutni rast prihoda od prodaje i to u iznosu od 118,1 milijuna kuna ili od 4 posto.
"Fokus menadžmenta i u nastavku godine biti će na provedbi strategije poslovanja koju se može sažeti u tri ključne točke - fokus na tradicionalna tržišta na kojima je grupa Podravka već etablirani proizvođač, ulaganje u daljnji razvoj vlastitih brandova i inoviranje proizvoda te efikasno upravljanje troškovima", zaključuje se u priopćenju Podravke.