ht b2run

Pogledajte gdje će se sve ove godine trčati najveća hrvatska poslovna utrka

08.03.2019 u 13:07

Bionic
Reading

HT B2Run ove sezone trči se u Splitu 25. travnja, Rijeci 23. svibnja, Osijeku 12. lipnja i završno u Zagrebu 3. listopada. Svi trkači sudionici poslovne utrke B2Run ove godine sudjeluju u velikom trkačem humanitarnom izazovu – u onom gradu koji zabilježi najbrže prolazno vrijeme trkača Hrvatski Telekom će pokrenuti program digitalnog opismenjavanja lokalnog stanovništva kroz besplatne edukativne radionice u gradskim knjižnicama

Na obali zagrebačkog jezera Jarun službeno je najavljena nova sezona najveće regionalne poslovne utrka HT B2Run. Petu godinu za redom, HT B2Run trčat će se u četiri hrvatska grada – Splitu (25.4.), Rijeci (23.5.), Osijeku (12.6.) i Zagrebu (3.10.). Do sada je ukupno ovu utrku istrčalo više od 8.500 trkača iz više od 500 domaćih i stranih kompanija s adresom poslovanja u Hrvatskoj. Ove godine, kako je najavljeno, očekuje se više od 10.000 trkača.

Utrku su simbolično, na Međunarodni dan žena, predstavile upravo žene - predstavnice najuspješnijih hrvatskih (trkačkih) kompanija HT, GRAWE i HEINEKEN Hrvatska uz organizatoricu HT B2Run poslovne utrke te ravnateljicu zagrebačke Osnovne škole Bartol Kašić istaknuvši kako se upravo ovaj sportski događaj pokazao kao „učinkovit alat za jačanje korporativne kulture, zadovoljstva zaposlenika, povezivanje s poslovnom zajednicom te poticanje zaposlenika na usvajanje zdravih životnih navika kako bi lakše svladavali privatne i poslovne izazove“.

Prema riječima Danijele Somek, članice organizacijskog odbora utrke, ove se godine HT B2Run utrke od onih prethodnih razlikuju po brojnim novostima:

'Hrvatska poslovna B2Run utrke od ove je godine dio međunarodne B2Run obitelji čime se upisala na globalnu trkačku mapu svijeta, dobila novi vizualni koncept, a promijenjen je i sam naziv utrke u „HT B2Run“. Ovime će naši trkači u Splitu, Rijeci, Osijeku i Zagrebu trčati pod istim nazivom kao i više od 250 000 sudionika iz jedanaest svjetskih država. Od ove godine utrku može trčati svatko tko je zaposlen i stariji od 18 godina. Otvorili smo priliku za nove trkače u novim kategorijama poput Obrta i Udruga odnosno Klubova. Naravno, niti ove godine neće izostati odličan zabavni program nakon utrke!“.

Za razliku od prethodnih ovogodišnja utrka imat će i humanitarni karakter. Zahvaljujući glavnom partneru utrke HT-u, ove godine svi će trkači – sudionici svojim „trkačkim vremenom“ učiniti dobro djelo.

'Trčanje utječe na naše osjećaje i razmišljanje; pomaže nam vratiti fokus, umanjiti stres i popraviti raspoloženje. I baš zato želimo da što veći broj ljudi dođe na utrku i napravi nešto dobro za sebe. No, ovaj put smo u utrci vidjeli priliku da sudionici naprave nešto dobro i za širu zajednicu. Stoga smo uveli natjecateljski element koji dodatno motivira ljude da sudjeluju i pomognu svom gradu da pobijedi. Naime, ideja je da mjerimo najbrže prolazno vrijeme svih trkača u sva četiri grada, a u gradu koji pobijedi HT će provesti program digitalnog opismenjavanja lokalnog stanovništva. U današnje vrijeme tehnologija mora biti svima jednako dostupna i razumljiva, a ovim projektom ćemo mnogima učiniti život boljim, lakšim i kvalitetnijim', rekla je Nina Išek Međugorac, direktorica korporativnih komunikacija Hrvatskog Telekoma.

I ove godine je uz HT B2Run utrku osiguravajuće društvo GRAWE koje dugi niz godina promovira trkačku kulturu među zaposlenicima, poslovnim partnerima i javnosti.

Predstavljena HT B2Runa ovogodišnja utrka
  • Predstavljena HT B2Runa ovogodišnja utrka
HR B2RUN Izvor: Licencirane fotografije / Autor: HT

'B2RUN utrku podržavamo od samog početka zato što su vrijednosti i ciljevi u skladu s našom inicijativom PoKRENI koju provodimo već 5 godina i kojom nastojimo podići svijest o nužnosti uvođenja zdravih navika radi poboljšanja kvalitete života. Kroz inicijativu nastojimo pokretati sve one koji se još nisu okušali u trčanju, ali i potaknuti trkače da oni sami svojim iskustvom, primjerom i motivacijom pokrenu nove trkače u svojoj okolini. Kada to preslikamo na pokretanje unutar ureda, timova ili cijele organizacije vidimo priču koju priča B2RUN. I zato pozivamo sve rekreativce i zagrižene trkače da u svojoj radnoj okolini pokrenu što više kolega i pretvore tim na poslu u ekipu na stazi', istaknula je Sanja Gržetić, voditeljica Odjela za korporativne komunikacije i marketing GRAWE Hrvatska d.d..

HT B2Run poslovnoj utrci ove se godine pridružuje i globalni brend Heineken 0.0. Kao službeno pivo HT B2Run utrke, Heineken 0.0 će se pobrinuti za rehidraciju trkača. Nakon utrke za sve će trkače biti organiziran zabavni program na kojem će se moći osvježiti uz Heineken 0.0 i originalan Heineken.

'Osim popularnosti trčanja i zdravog načina života, raste i popularnost prirodnih bezalkoholnih pića, pa naš Heineken 0.0 sa svojih 0.0% alkohola, samo 69 kalorija i kvalitetnim sastojcima smatramo idealnim osvježenjem za sve trkačice i trkače. Veseli nas i uključivanje naših zaposlenika kojima će B2Run biti još jedna prilika da se rekreiraju, ali i dobro zabave', najavila je Romina Ivančić, direktorica Sektora za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN Hrvatska.

Uz brojne poslovne subjekte utrku HT B2Run trče i predstavnici brojnim društveno važnih institucija i organizacija. Jedna od takvih jest i Osnovna škola Bartola Kašića iz Zagreba čija je ravnateljica, ujedno i kapetanica trkače ekipe, Dijana Kopčić odlučila „uzeti stvar u svoje ruke“ i prošle godine svoje kolege učitelje i zaposlenike prijavila na zagrebačku utrku:

'Cilj prijave na ovu utrku bio je podići svijest o zdravom životu u kolektivu, ali i primjerom pokazati našim učenicima kako su kretanje i tjelesna aktivnost izuzetno važni za zdravlje, fizičko i psihičko. Također smo htjeli djecu i odrasle potaknuti da što više vremena aktivno provode u prirodi vjerujući kako će samim time rad i učenje biti uspješniji i lakši. Voljeli bismo svojim primjerom motivirati i druge škole da se prijave kako bi trčanje i kretanje što većem broju ljudi i djece postalo dio svakodnevnog života.“

Utrka HT B2Run ove će se godine trčati na zagrebačkom jezeru Jarun dok su se prethodne trčale u sklopu i uokolo Zagrebačkog velesajma.

Na samom kraju okupljanja Nina Išek Međugorac, direktorica korporativnih komunikacija Hrvatskog Telekoma, svim je sudionicama HT B2Run tiskovne konferencije darovala posebno dizajnirane HT magenta trkače tenisice i time pred svoje „poslovne“ kolegice postavila još jedan izazov – da osobno istrče ovu najveću i najpopularniju poslovnu utrku u Regiji.

Prijave za HT B2Run utrku otvorene su na Internet adresi www.b2run.hr. Prva je na rasporedu utrka u Splitu, najavljena za 25. travnja, a prijave se zatvaraju 29. ožujka!