Zbog niže cijene te raspoloživosti i dostupnosti većina se Hrvata odlučuje koristiti Uber, pokazalo je istraživanje Promocije Plus. U slučaju nezaposlenosti razmišljaju čak i o radu preko ove platforme
Za većinu ispitanih građana, njih 86 posto, Uber predstavlja modernizaciju usluge prijevoza i liberalizirano tržište, pa se zalaže za to da ova platforma nastavi raditi kao i do sada. Pokazalo je to istraživanje Promocije Plus provedeno u pet hrvatskih gradova gdje su prisutni, od Zagreba, preko Splita, Zadra i Šibenika do Dubrovnika.
Gotovo svi ispitanici su čuli za ovu platformu, a njih 40 posto prije dolaska Ubera, kažu, nisu koristili usluge standardnih taksi prijevoznika.
'Istraživanje je provedeno na uzorku od tisuću ispitanika u dobi od 18 do 65 godina te pokazuje prepoznatljivost Ubera u gradovima u kojima posluje. Čak 98 posto korisnika zalaže za nastavak rada Ubera. Većina ispitanika, njih gotovo 85 posto, smatra da su Uber i slične usluge korisne za hrvatski turizam', objasnio je Agan Begić, direktor agencije Promocija Plus koja je provela ovo istraživanje.
Većina ispitanika odnosno 76 posto njih radije će izabrati Uber nego usluge standardnih taksi prijevoznika, a na to ih potiče, odgovorili su, niža cijena usluge te raspoloživost i dostupnost. Prednošću smatraju mogućnost ocjenjivanja usluge kao i bezgotovinsko plaćanje i osjećaj sigurnosti.
Gotovo 90 posto ispitanika podržava modernizaciju kojom će se olakšati rad digitalnih usluga, a više od tri četvrtine ispitanika, njih 76 posto, smatra kako bi trebalo smanjiti administrativne zahtjeve prilikom pokretanja vlastitog posla poput potrebe za državnom i lokalnom licencom za prijevoz putnika osobnim vozilom.
Rezultati pokazuju kako bi polovica ispitanika u slučaju nezaposlenosti razmotrila rad preko Uberove platforme. Takav je interes posebno uočen među postojećim korisnicima i mlađom populacijom jer njih 56 posto od 18 do 30 godina ističe kako bi u tom slučaju razmišljalo o karijeri Uber vozača.