Na žestoke optužbe skupine malih brodograditelja, koji su se obrušili na najavu da bi se novi brodovi za potrebe Obalne straže vrijedni 50 milijuna eura trebali graditi u splitskom Brodogradilištu specijalnih objekata (BSO), stigao je odgovor iz Splita. Konkurencija ih, tvrde, želi diskreditirati i unaprijed izbaciti iz posla
'Izjava premijerke krivo je interpretirana, ona je samo izrazila želju i vjeru da se projekt može ovdje realizirati. Dakako da može, mi imamo ogromne reference u vojnom programu, a ovo je tek pokušaj da se diskreditira BSO i brodogradilište u Kraljevici, kako bi drugi imali veće šanse', tvrdi član uprave Brodosplita i predsjednik uprave BSO-a Damir Arapović.
Iz njegovih riječi dalo se zaključiti da je Vlada doista donijela odluku o dodjeli posla ovim dvama brodogradilištima, premda je on sam najavio da će se tvrtka 'javiti na natječaj'.
Na konferenciji za novinare obratili su se i sindikalisti, koji su bili puno otvoreniji: povjerenik Sindikata metalaca Joško Franić podsjetio je da se u Splitu nalazi jedno od tek deset brodogradilišta u svijetu sposobnih za izgradnju podmornica i najsofisticiranijih vojnih brodova. Zvonko Šegvić iz Nezavisnog sindikata podsjetio je da je upravo u BSO-u izgrađeno 160 vojnih brodova.
'Iz igre nas pokušava izbaciti tvrtka sa 20 tisuća kuna temeljnog kapitala, bez ikakve infrastrukture i sa samo desetak zaposlenih inženjera. Otvoreno ću kazati: tvrtka Adria-Mar Brodogradnja je usko povezana s bivšim predsjednikom Stjepanom Mesićem, ondje su se gradili brodovi za Libiju dok nije izbio rat i sada se pokušavaju spasiti preko naših leđa', oštar je bio Šegvić.
Na naš upit o (ne)raspisivanju javnog natječaja imao je jednostavan odgovor: nijedna zemlja na svijetu, kaže, za nabavu u sektoru vojne industrije ne raspisuje javne natječaje