U prvih sedam mjeseci ove godine od prodaje Dubrovnik Pass-a, digitalne verzije Dubrovačke kartice, ostvaren je prihod od 6,3 milijuna eura, što je 364 tisuće eura više nego u cijeloj prošloj godini te 399 tisuća eura više nego u cijeloj 2019. godini, objavljeno je u utorak iz dubrovačke gradske uprave.
Uz to je u srpnju ponovno zabilježena rekordna mjesečna prodaja od 1.730.655 eura, odnosno 46.129 prodanih jedinica ove digitalne ulaznice.
„Dubrovnik Pass je u prvih sedam mjeseci ukupno koristilo 168.428 tisuća posjetitelja Dubrovnika, od kojih je 95 posto posjetilo gradske zidine, 53 posto Kulturno-povijesni muzej u Kneževu dvoru, 40 posto Muzej Franjevačkog samostana Male braće, 34 posto Pomorski muzej, dok su i ostale uključene kulturne atrakcije zabilježile značajna povećanja broja posjetitelja. Uz to je uslugu besplatnog javnog gradskog prijevoza iskoristilo 54,5 tisuća posjetitelja”, navode iz Grada Dubrovnika.
Dubrovnik Pass digitalna je verzija Dubrovačke kartice, koja je prošle godine uvedena kao jedno od „Smart City” rješenja. Omogućuje jednostavniju kupnju i korištenje ove zajedničke ulaznice u najvažnije gradska atrakcije, a istovremeno gradskoj upravi služi kao alat za upravljanje tokovima posjetitelja.
Obuhvaća posjet gradskim zidinama, svim gradskim muzejima i galerijama, Muzeju Franjevačkog samostana, kao i Kući Bukovac u Cavtatu te javni gradski prijevoz. Uz razne popuste, Dubrovnik Pass uključuje i brojne druge kulturne znamenitosti, kao i turističke, te ugostiteljske usluge.