Nakon prošlogodišnjeg uspjeha prve poslovne utrke u Hrvatskoj, B2B RUN, ovogodišnja će se pod glavnim sponzorstvom Hrvatskog Telekoma održati u čak četiri grada: Zagrebu, Splitu, Osijeku i Rijeci
Poslovna utrka B2B RUN namijenjena je svim zaposlenicima trgovačkih društava prijavljenih u Hrvatskoj te je već lani, u svom prvom izdanju u zagrebačkom Maksimiru, privukla više od tisuću trkača iz 80 kompanija. Ove godine očekuje se po 300 sudionika u Splitu, Osijeku i Rijeci te najmanje 3000 u Zagrebu.
'Poslodavce diljem svijeta muče isti izazovi - kako povećati učinkovitost zaposlenika, potaknuti međusobnu komunikaciju i podići njihovo zadovoljstvo. U želji da damo svoj doprinos, odlučili smo podržati poslovnu zajednicu i u vidu B2B RUN-a ponuditi poticajan alat koji će ih podržati u suočavanju s izazovima', poručila je u srijedu na konferenciji za novinare Dijana Vetturelli, inicijatorica B2B RUN-a.
Glavnisponzor utrke je Hrvatski Telekom, kojemu je B2B RUN bio jedan od najvećih projekata internih komunikacija u prošloj godini. U HT-u se trčanjem bave početnici, rekreativci, trofejni natjecatelji i reprezentativci, a u prvoj B2B utrci trčalo je više od 170 zaposlenika HT-a.
'Vjerujem da smo podržavanjem ove utrke odabrali pravu vrijednost u širenju korporativne društvene odgovornosti. Utrka B2B RUN idealna je aktivnost jer njome u isto vrijeme pridonosimo zdravlju naših zaposlenika, ali i jačanju timskog duha, kao i boljem umrežavanju s kolegama iz drugih kompanija', istaknula je Marija Felker, članica Uprave HT-a za ljudske resurse.
Među sudionicima lanjske utrke bio je i Bojan Mušćet iz Korporativnih komunikacija Hrvatskog Telekoma, inače aktivan trkač. Mušćet je poručio kako je B2B utrka ona u kojoj je važno sudjelovati i da se ne treba previše opterećivati kondicijom. Dodao je i kako Hrvatska ima odlične resurse za trčanje te je zaključio da je uvjeren da će B2B RUN postati reprezentativan događaj u kalendaru trkačkih natjecanja u Hrvatskoj.
B2B RUN okuplja timove trkača pojedinih kompanija i dijeli ih u tri kategorije: velike, srednje i male. Osim pojedinačnih, mogu se osvojiti timske nagrade koje su lani pokupili Atlantic grupa, Končar Institut za elektrotehniku i tvrtka Raptor. Hrvatski Telekom osvojio je nagradu za najfit kompaniju. Na sudjelovanje u utrci moguće se prijaviti OVDJE.