Često se kaže da je prilikom prijave na oglas i tijekom razgovora za posao važno znati 'prodati sebe'. A tko bi u tome mogao biti bolji od prodavača?
U prvih pet mjeseci ove godine od svih oglasa oglašenih na portalu MojPosao, njih više od petine bilo je objavljeno u kategoriji prodaja (trgovina). Najtraženije zanimanje je prodavač koje drži vodeću poziciju posljednjih pet godina!
U natječajima za prodavače uglavnom se traži prethodno radno iskustvo, a uz srednju stručnu spremu važno je i poznavanje engleskog jezika te poznavanje rada na računalu.
Trenutno nekoliko poznatih prodavaonica diljem Hrvatske traži prodavače: prodavač (m/ž) u Converseovoj prodavaonici u Zagrebu bit će zadužen ne samo za prezentaciju i prodaju robe kupcima, već će se brinuti i o dopuni asortimana, izlaganju robe te njenom pravilnom označavanju, prijemu i inventuri. Uvjeti koje trebate zadovoljavati navedeni su u oglasu
Ako volite modu, pratite trendove i imate izvrsne komunikacijske vještine, tvrtka Pianoforte Croatia za prodavaonice Yamamay i Carpisa u Zagrebu, Sv.Križ Začretje (Roses Designer Outlet), Rijeci, Splitu, Rovinju i Dubrovniku traži voditelje trgovine, zamjenike voditelja i prodavače.
Ekskluzivne suvenirnice u Korčuli, Marco Polo Shop, traže 10 prodavača (m/ž). Poželjno je jednogodišnje radno iskustvo na poslovima u turizmu, a potrebno je poznavanje rada na računalu i minimalno znanje engleskog jezika. Ostale uvjete te opis posla možete pronaći u oglasu.
Svaki poslodavac voli precizne informacije i kandidate koji se mogu pohvaliti konkretnim rezultatima. Prednost rada u prodaji svakako je činjenica da svoj dosadašnji rad ili potencijal možete prezentirati kroz brojke, ali i niz anegdota koje ste imali s kupcima ili klijentima, a koje dokazuju da ste talentirani za ovaj posao, snalažljivi i, ono najvažnije, da znate prodati proizvod ili uslugu.
Ako želite (nastaviti) raditi u prodaji (trgovini), imajte na umu da će o vama najviše pozitivnih stvari reći vaša konkretna postignuća. Iskoristite sve brojke koje vam idu u prilog i razmislite o nekoliko zanimljivih anegdota koje biste željeli ispričati potencijalnom poslodavcu, a koje će dodatno naglasiti vaše prodajne sposobnosti. Što je još korisno znati prilikom prijave na oglas iz kategorije prodaja, možete pročitati u nastavku