U emisiji Nedjeljom u 2 gostovao je Željko Marušić, novinar koji se bavi prometom. Govoreći o električnim automobilima rekao je da su električni automobili precijenjeni i da ne savjetuje kupovinu tih automobila za obitelj
- Precjenjuje se ekološki benefit. Sama cijena energije, kilovatsat brzih punionica je 1,2 - 1,3 eura. Kad uspoređujete dizelski i električni automobil to je niža razina brzine. Ne govorimo o brzinama od 150-160, jer kada vozite električnim automobilom vozite 120 na sat. Tada dizelski automobil troši 5 litara, što iznosi 8-9 eura, dok električni automobil troši 15-18 kilovatsati električne energije koja se plaća po struji, što iznosi 20 eura. I to je preskupo. Isplativost električnog automobila nakon pet godina, koliko ćete ga moći prodati i kome, a da ne spominjem funkcionalnost. Kada putujete iz Splita u Zagreb, prvo se morate popeti na Sveti Rok, a onda gledati prvu stanicu, rekao je te istaknuo kako bih svima savjetovao da povuku ručnu kočnicu i dobro razmisle, javlja HRT.
Na argumentaciju da električni automobili manje zagađuju, da nema buke, da su manji troškovi vožnje, te da je lakše održavanje i veća sigurnost, Marušić je rekao da je to sve upitno. - Ekologija je pitanje premještanje zagađenja. Dokazano je da dizelski automobili zagađuju manje od električnog jer treba proizvesti litij, treba proizvesti bakar, pa i cijeli automobil.
Osvrnuo se i na poticaje. Rekao je kako su oni vrlo problematični, neiskreni i štetni. - Nije samo pitanje poticaja za električna vozila, nego poticaja za hibridna vozila. Tu je posebni problem, što je otkrila Njemačka, da je to ustvari prevara. Imate plug-in hibrid koji statistički ili službeno troši 1,9 litara na 100 kilometara, koji punite svaki dan. Međutim, to su vozila koja ljudi kupuju na tvrtke ili dobivaju kao službena vozila. I oni ih uopće ne pune po noći i onda ta vozila troše 5 do 8 puta više, 500 do 800 posto više, a netko im je dao poticaje. To je čista prevara. Poticaje bi trebalo ukinuti i sve dati na tržište. Onda će proizvođači električnih automobila koji su napuhali cijene, sami sniziti cijene. I to je pošteno. Zašto bi netko tko nema mogućnosti kupiti automobil kroz te poticaje, koji su opet novac građana, financirao bogataše?, upitao je Marušić.
Vijeće Europe i Europski parlament odlučili su da dizelski i benzinski automobili do 2025. 'idu proć'. Marušić smatra kako to neće biti moguće, te da će mjera biti revidirana jer je potpuno nerealna.