Ususret 10. obljetnici djelovanja Prostorije, brendu je dodijeljena cijenjena međunarodna nagrada German Brand Award Winner 2021 u kategoriji Excellent Brands - Interior & Living od strane Njemačkog instituta za brend (German Brand Institute). Ova se nagrada dodjeljuje za izvrsni brend menadžment tvrtkama koje predvode u svojim tržišnim nišama te su aktivne na internacionalnom tržištu.
Prije punih 10 godina Prostoria je pokrenula proizvodnju namještaja u jednoj hali smještenoj u Hrvatskom Zagorju, dok danas proizvodnja obuhvaća sve segmente proizvodnje namještaja. Od samih je početaka brend bio vođen dizajnom (design-led company) kao alatom za stvaranje veće vrijednosti i standarda kvalitete u razvoju i proizvodnji namještaja.
Druge dvije nagrade žiri je dodijelio komunikacijskom projektu Prostorije “Revisiting Analogue” (2020) koji je dobitnik German Brand Award Winner 2021 u kategoriji Excellence in Brand Strategy and Creation - i to za storytelling & content marketing. Projekt je dobio i Posebno priznanje u istoj kategoriji za Brend iskustvo godine. Ove nagrade dodjeljuje Njemački institut za brend (German Brand Institute) i globalno su prepoznate.
Projekt Revisiting Analogue kombinirao je arhitekturu, dizajn i film. Bio je to Prostorijin odgovor na nemogućnost prezentacije novih proizvoda i susreta sa zajednicom koja posjećuje međunarodne sajmove namještaja otkazane zbog pandemije uzrokovane koronavirusom.
Projekt je razvijen u suradnji s dizajnerima iz studija Numen/For Use i Simonom Morasi Piperčićem, a kao događaj bio je organiziran za lokalnu zajednicu dizajnera i arhitekata. Odvijao se je u “šumskom” paviljonu nedaleko Prostorijine tvornice namještaja u Hrvatskoj, a poslužio je kao pozornica za prezentaciju najnovijih proizvoda i istoimeni film.