Za Herberta Diessa, prvog čovjeka Volkswagena, napuniti baterije njegovog električnog automobila bio je na više razina zahtjevan poduhvat, zbog čega je burno reagirao na društvenim mrežama
Glavni izvršni direktor VW-a u četvrtak je na društvenim mrežama ukorio Ionity GmbH, poduzeće za punjenje koje je u vlasništvu Volkswagena, zbog žalosnog iskustva u vožnji električnim automobilom ID.3 na ljetno odredište u Italiji. Diess je rekao da je imao problema s pronalaskom punionice za električne automobile uz prijevoj Brenner koji povezuje Austriju s Italijom.
"Pa sam se nastavio voziti do Trenta", objavio je Diess na LinkedInu, prije nego što je opisao punionicu Ionity koju je pronašao u gradu na sjeveru Italije.
“Nema WC-a, nema kave, nema usluge/slomljeno je mjesto za punjenje, tužno stanje stvari. Bilo je to sve samo ne vrhunsko iskustvo punjenja, IONITY! ”
Zajedničko ulaganje koje su 2016. godine osnovali VW, Daimler AG, BMW AG i Ford Motor Co. predstavljeno je kao odgovor etabliranih proizvođača automobila na mrežu Supercharger Tesla Inc. Diessova kritika označava samo posljednju u nizu kritika jednog od dioničara Ionityja.
Silke Bagschick, voditeljica marketinga za brend VW, prošle je godine rekla da su cijene punjenja Ionityja previsoke. Audijev šef Markus Duesmann izjavio je u siječnju za novine Handelsblatt da Audi razmišlja o postavljanju vlastite infrastrukture za punjenje u velikim gradovima.
Nezadovoljstvo Ionityjem odražava stajalište njemačkih proizvođača automobila da infrastruktura za punjenje ostaje slaba karika u njihovim nastojanjima da sustignu Teslu. Nakon što se prošle godine prodaja električnih vozila u Europi utrostručila, tvrtke strahuju da bi dugi redovi na punionicama mogli odbiti potencijalne kupce.
Šef tvrtke Ionity Michael Hajesch rekao je u jednom intervjuu ranije ove godine da je kompanija u pregovorima s dioničarima o značajnom proširenju europske mreže kako bi išla u korak s rastućom prodajom. Glasnogovornica Ionityja nije bila odmah dostupna za komentar na Diessov post na LinkedInu.