UNOSAN BIZNIS

Sin Ivice Todorića suvlasnik ključnog adventskog događaja, u kombinaciji je i sin Duška Ljuštine

03.01.2022 u 10:08

Bionic
Reading

Ivan Todorić kupio je udjel u agenciji Kokoš ili jaje, organizatoru Fuliranja koje ove godine prvi puta nije dobilo na korištenje gradsko zemljište, pa se moralo preseliti pred Esplanadu

Nekadašnji predsjednik NO-a Agrokora i sin osnivača Agrokora Ivice Todorića, poduzetnik Ivan Todorić, postao je preko svoje tvrtke Mia sol d.o.o. vlasnik 35 posto temeljnog kapitala kreativne agencije Kokoš ili jaje d.o.o., koja već godinama organizira Fuliranje, program s najboljim izborom hrane na zagrebačkom adventu, doznaje Zagrebi.hr.

Ivan Todorić već se bavi ugostiteljstvom, suvlasnik je lanca brze prehrane Good food, a Fuliranje je preteča današnjeg adventa, započeto još 2012. u Tomićevoj ulici ispod uspinjače. Potom se Fuliranje preselilo u Kurelčevu, pa na Strossmayerov trg (središnji dio Zrinjevca), da bi se ove godine s tih površina u gradskom vlasništvu premjestilo na četvrtu lokaciju, terasu hotela Esplanade.

‘Fuliranje i Burger fest šire se i na druge gradove’

Tvrtka Kokoš i jaje bila je,uz tvrtke Denisa Mohenskog i Tome Ricova te Svibanj projekt, jedna od onih koja je ranijih godina bez problema dobivala najbolje adventske pozicije. Pojedini su mediji kao razlog tako dobrog tretmana navodili da je s tvrtkom Kokoš ili jaje navodno povezan Damjan Ljuština, sin Duška Ljuštine, važne osobe u administraciji pokojnog gradonačelnika Milana Bandića. Ime Damjana Ljuštine sudski registar doduše ne povezuje s tvrtkom Kokoš ili jaje, no zato je prokuristica te tvrtke sve do kraja 2019. bila njegova supruga, Ivna Franić Ljuština.

Nakon odlaska gradonačelnika Milana Bandića i znatnih promjena u načinu poslovanja zagrebačkog adventa, Kokoš i jaje nije uspjelo dobiti niti jednu poziciju, iako su aplicirali za njih nekoliko, pa su se orijentirali na privatni posjed ispred hotela Esplanade.

  • +32
Advent u Zagrebu Izvor: tportal.hr / Autor: Matej Grgić

Na pitanje kako Fuliranje posluje na novoj lokaciji, Roman Pokos, vlasnik agencije Kokoš ili jaje je odgovorio: “Jako smo zadovoljni novom lokacijom terasom Oleander Hotela Esplanade, a ovogodišnje Fuliranje smo organizirali u suradnji s agencijom MPG i Hotelom Esplanade. Grad Zagreb je ove godine smanjio lokacije za ovogodišnji advent te smo bili primorani potražiti druge lokacije. Nismo požalili ni trenutka, najmoprimci su iznimno zadovoljni, imamo dosta posjetitelja koji su oduševljeni novom lokacijom.”

Pokos  je potvrdio vijest o ulasku Ivana Todorića u njegov projekt. “Na Vaš upit možemo odgovoriti potvrdno, tvrtka Mia sol ušla je u vlasničku strukturu agencije Kokoš ili jaje d.o.o. Uspješno surađujemo kroz festivale već godinama koje je urodilo vlasničkim povezivanjem. Kokoš ili jaje u idućim godinama žele sa svojim proizvodima Burger festival i Fuliranje krenuti i u druge gradove u Hrvatskoj i zato je odlučila uzeti partnera”.