Novi trgovački lanac koji bi nastao spajanjem Konzuma i Mercatora u slučaju Agrokorovog preuzimanja slovenskog trgovačkog lanca trebao bi se zvati Konzumator, smatraju čitatelji slovenskog poslovnog lista Finance, koji su predloženoj složenici dali naviše glasova u anonimnoj anketi
Za naziv Konzumator glasalo je nešto manje od trećine anketiranih (30,63 posto), a oko četvrtine glasača (24,36 posto) smatra da bi primjereno ime novoga trgovačkog lanca bilo Mercator Konzum. Dosta glasova (17,90%) dobio je i neprežaljeni naziv AgrokoMerc, a slab odaziv glasači su pokazali za ponuđena imena Slovenija Konzum (5,37%) i Merkatorkomerc (4,42%).
Iako su u prethodnoj anketi čitatelji Financa izrazili većinsko mišljenje da će politika i ovoga puta spriječiti ulazak Agorkora u Mercator, čini se da je ovoga puta Todorić bliže nego ikad ostvarenju velikog sna.
Ponuda koju vlasnik Agrokora ovaj put nudi Slovencima ista je kao proljetos (221 euro po dionici), no struktura financiranja bitno je drukčija. Financiranje cijele operacije Agrokor ovoga puta namjerava izvesti u konzorciju s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD), Međunarodnom financijskom korporacijom (IFC) te fondom JP Morgan One Equity, pri čemu će Agrokorovi partneri 600 milijuna eura uložiti u dionički kapital, dok će ostatak biti kredit.