NAKON ISTRAŽIVANJA BILJANE BORZAN

Spar napao multinacionalke i pojeftinio svoje robne marke

08.09.2017 u 10:45

Bionic
Reading

Povodom inicijative hrvatske zastupnice u Europskom parlamentu Biljane Borzan oko uvođenja jedinstvene kvalitete proizvoda za sve europske zemlje, iz Spara Hrvatska poručili su da ne mogu jamčiti za kvalitetu proizvoda poznatih brandova poput Nutelle zbog uvjeta koje im postavljaju multinacionalne kompanije

Iz Spara Hrvatska podržavaju nastojanja hrvatske zastupnice u Europskom parlamentu Biljane Borzan oko uvođenja jedinstvene kvalitete proizvoda za sve europske zemlje. Smatraju kako to 'nije samo inzistiranje na pravima kupaca već i na pravima hrvatskih trgovaca'

'Spar kao i ostali trgovci u Hrvatskoj, ne mogu jamčiti da je kvaliteta proizvoda poznatih brandova koji se prodaju u Hrvatskoj, jednaka kvaliteti u svim ostalim europskim zemljama. Naime, svaki pokušaj nabavljanja proizvoda direktno od proizvođača, osujećen je od multinacionalnih kompanija koje dozvoljavaju kupovinu samo preko distributera i to samo one kvalitete koju oni žele prodavati hrvatskom tržištu. Međutim, proizvodi Spar robnih marki nastaju izravnom suradnjom s proizvođačima, na primjer u Njemačkoj, Austriji i Italiji, i rade proizvode identične kvalitete za hrvatsko tržište', poručuje predsjednik Uprave Spar Hrvatska Helmut Anton Fenzl u priopćenju.

Iz Spara Hrvatska ističu kako za sve njemačke, talijanske i austrijske proizvode koje prodaju pod svojom robnom markom, Spar u potpunosti garantira jednaku kvalitetu za hrvatsko tržište.

'Hrvatski potrošači tako mogu biti sigurni da kupovinom austrijskih, njemačkih i talijanskih proizvoda marke Spar kvalitete, Despar i S-Budget konzumiraju proizvode identične kvalitete kao kupci istih proizvoda u Austriji ili Italiji', stoji u priopćenju.

Kako bi potaknuli kupce da se uvjere u jednaku kvalitetu Spar robnih marki, najavljuju kako će krenuti s posebnom akcijom s nižim cijenama tih proizvoda.

Spar Hrvatska jedan je od trgovačkih lanaca s najbržim rastom tržišnog udjela u Hrvatskoj.  Lani su utržili robu vrijednu 2,6 milijardi kuna, što je rast od dva posto, a ove godine može se očekivati znatno veći rast s obzirom da dovršavaju preuzimanje Bille (koja ima 1,7 milijardi kuna prometa u 2016.) i otvaraju niz novih trgovina na obali.

Stoga se može računati na to da će u ovoj godini Spar imati više od četiri milijarde kuna prometa te bi uz malo vjetra u leđa mogao prerasti i Lidl.