Agencija Fimi medija Nevenke Jurak ne može se nazivati PR agencijom ili agencijom za odnose s javnošću jer se ne bavi s tom djelatnošću, stoji u priopćenju Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ)
Većina ugovora tvrtke Fimi-medija odnosila se na posredovanje u zakupu medijskog prostora ili organizaciju događanja, što je po opisu djelatnosti, ističu iz HUOJ-a, u nadležnosti promotivnih usluga koje nude marketinške, odnosno specijalizirane agencije za zakup medija ili organizaciju događanja.
Zbog toga iz HUOJ-a mole medije da u daljnjem praćenju ove afere ne koriste izraz PR agencija ili agencija za odnose s javnošću jer time javnost dovode u zabludu 'nanoseći trajnu štetu cjelokupnoj struci u Hrvatskoj'.
HUOJ, kaže se u priopćenju, podržava otvaranje teme natječaja za državne institucije, tvrtke u vlasništvu države te ostale obveznike javne nabave koji su se u dosadašnjoj praksi pokazali nedovoljno transparentnima te su kao takvi otvorili prostor za stručnoj javnosti nepoznate tvrtke koje u većini slučajeva dobivaju poslove, a bez dostatnih kompetencija i referenci.