nagrade hrvatske komunikacijske industrije

Studio Sonda i Synet osvojili su Effie Grand Prix s projektom 100% COVID FREE PUTOVANJE za Gradsku knjižnicu Poreč

15.06.2021 u 12:11

Bionic
Reading

U sklopu zagrebačkog događanja DK Home ove se godine dodjeljuju nagrade hrvatske komunikacijske industrije, a danas su uručene prestižne nagrade Effie!

Na dugo iščekivanom događanju DK Home na zagrebačkoj Ljetnoj pozornici Tuškanac proglašeni su pobjednici prestižne nagrade Effie, koja slavi učinkovitost marketinške komunikacije. Statue su dodijeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tijekom protekle izazovne godine.

Ove su godine dobitnici Grand Prixa i nositelji zlatne nagrade Croatia Effie 2021 Gradska knjižnica Poreč s primarnom agencijom Studio Sonda za projekt 100% COVID FREE PUTOVANJE u suradnji sa Synetom u kategoriji Niskobudžetne kampanje.

Zlatnu nagradu Croatia Effie 2021 s Tuškanca nosi i Wiener osiguranje Vienna Insurance Group uz agencije Señor, OMD Media i Komakino za projekt Osigurava vaš mir.

Srebrnu nagradu osvojili su sljedeći projekti: Doogvertising klijenta Mars Croatia s agencijom MediaCom Zagreb u kategoriji Medijska ideja, projekt #prviput Zagrebačke banke i agencija Señor, MediaCom Zagreb, 404 i Centralna Jedinica u kategoriji Pozitivne promjene: opće dobro – brendovi te 100% COVID FREE PUTOVANJE klijenta Gradska knjižnice Poreč i agencija Studio Sonda i Synet u kategoriji Tematski marketing.

Brončane su nagrade dodijeljene klijentu Croatia osiguranje i agencijama Bruketa&Žinić&Grey, 404 i Millenium promocija za projekt Pavle Pauq predstavlja LAQO u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge; klijentu Pipi Beverages i agencijama Imago Ogilvy i Drap za projekt #bolimePipi i nakon lita u kategoriji Engaged Community te Udruzi roditelja djece s teškoćama u razvoju "Brački pupoljci" i agenciji CTA komunikacije za projekt Nešto zbilja važno u kategoriji Pozitivne promjene: opće dobro – neprofitni sektor.

Ambijent toplih zagrebačkih večeri i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najefikasnijih hrvatskih marketinških projekata.

Dodatne informacije potražite na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.