Surf’n’Fries potpisao je ugovor sa Rapid Retail tvrtkom iz Engleske o franšiziranju krumpirića na stadionima u Ujedinjenom Kraljevstvu i Francuskoj.
Šef razvoja Rapid Retaila, Charlie Daffern komentirao je: 'Oduševljeni smo što smo otkrili našu novu suradnju, Rapid Food & Beverage, kao i novo uzbudljivo partnerstvo sa Surf’n’Friesom, koji je prvi u rastućem portfelju brendova s kojima ćemo surađivati. Cilj nam je isporučiti izvrsnu hranu na stadione', te je dodao:
'Surf'n'Fries je proizvod iznimne kvalitete, a njegovo jednostavno pakiranje koje stane u jednu ruku pokazalo se savršenim za jelo u pokretu, pogotovo za navijače na tribinama i ljude koji uživo gledaju neki događaj.'
Andrija Čolak, osnivač Surf'n'Fries-a rekao je kako vrlo oprezno rade na planovima otvaranja obzirom na COVID19 situaciju zbog koje su stadioni trenutno prazni.
'Primorani smo gledati u budućnost, te mislimo kako će se kroz godinu dana najkasnije vratiti fanovi i navijači, a mi ih želimo dočekati sa našim krumpirićima'. Također, rekao je kako su već isporučena dva objekta Rapid Retail-u te je bilo planirano biti na Stade de France na kraju Tour de France-a, ali zbog predostrožnosti zbog korone se moralo odustati.
Inače, Surf’n’Fries već godinama radi na Mercedes-Benz areni u Struttgartu u Njemačkoj sa također franšiznim objektom gdje je privukao pozornost i dokazao se kao vrlo uspješan koncept za stadione. Zanimljivo, svi objekti Surf’n’Fries branda su trenutno franšizirani što je vrlo neoubičajen poslovni format u Hrvatskoj. Čolak je rekao kako je franšizni poslovni model ključ uspjeha kad je internacionalno širenje poslovanja u pitanju za male i srednje poduzetnike, te kako je šteta što u Hrvatskoj nije bolje razvijeno. Također je dodao kako je iz tog razloga prošle godine osnovao CFCG (Colak Franchise Consulting Group) u želji da pomogne domaćim konceptima u postavljanju franšiznih poslovnih modela te internacionalnom skaliranju posla.