Prvi Fresh Corner u Hrvatskoj novi je gastro i prodajni koncept Tifonovih trgovina, priopćeno je iz te kompanije, a prvi je otvoren na benzinskoj postaji u Jankomiru u četvrtak
Kako ističu u Tifonu Fresh Corner nudi 17 vrsta biranih kava, svježe pripremljene sendviče i svježe ispečeni kruh i peciva te široki izbor osnovnih artikala i namirnica za svakodnevnu upotrebu. Nakon zagrebačkog Jankomira, Tifon će koncept Fresh Cornera ponuditi na svim lokacijama u Zagrebu i njegovoj širokoj okolici, a potom i na ostalim Tifonovim benzinskim postajama.
'Otvaranjem prve trgovine Fresh Corner u zagrebačkom Jankomiru započeli smo proces postavljanja novog koncepta gastronomske ponude na našim postajama što za Tifon predstavlja svojevrsnu prekretnicu. Gastro koncept za nas znači korak dalje, pružanje jednog sasvim novog iskustva kupcu: vrhunska kava, svježe pripremljeni sendviči, dnevne namirnice potrebne za kućanstvo uključujući i svježe pečeni kruh i peciva, a sve to uz redizajnirani prostor kako bismo kupcima stvorili ugodnu atmosferu i ugodan doživljaj kupnje', rekla je Jasmina Zubić, predsjednica Uprave Tifona povodom otvaranja prve trgovine ovoga tipa u Hrvatskoj.
'Trgovina Fresh Corner dio je naše međunarodne mreže trgovina i svojevrstan pilot-projekt u sklopu kojega Mol grupa kao glavni maloprodajni lanac u Srednjoj i Istočnoj Europi širi portfelj nudeći kupcima široku paletu usluga. U fokusu naše poslovne filozofije uvijek je kupac, a kako bismo poboljšali njegovo iskustvo boravka na našim benzinskim postajama, odlučili smo postaviti novi gastro koncept uz jedinstven i pomno osmišljen dizajn interijera koji je u potpunosti prilagođen svakodnevnim potrebama kupaca, ali i putnika koji žele predah od vožnje. Naša je namjera pozicionirati se u svijesti potrošača kao njihov prvi izbor pri kupnji nudeći širok asortiman proizvoda i usluga te pružajući pritom ugodno iskustvo svakome tko posjeti Fresh Corner', istaknuo je viši potpredsjednik za maloprodaju MOL Grupe Lars Höglund.
379211,331041,391140,391020