'Hrvatska turistička zajednica (HTZ) posluje isto kao i prije 30 godina, kad smo bili destinacija s dvije i pol zvjezdice. Svijet se otada potpuno promijenio i HTZ mora doživjeti korjenite promjene', kaže Goran Štrok, vlasnik lanca Jadranski luksuzni hoteli (JLH), u intervjuu za Business.hr
Hotelijeri od članarina koje plaćaju HTZ-u nemaju ništa, tvrdi on, jer sami moraju plaćati PR agencije po svijetu koje promoviraju hrvatski turizam.
'Kako čujem komentare struke, na sajmu u Berlinu opet smo imali najtužniji štand, ako i mnogo puta prije. Doduše, HTZ je subvencionirao naš marketinški plan, ali i to smatramo pogrešnim. Valjalo bi skupiti taj novac i napraviti jedinstvenu stratešku marketinšku kampanju destinacije, koja bi bila višestruko učinkovitija', mišljenja je Štrok.
O 'kruzeromaniji' koja vlada u Dubrovniku vlasnik JLH-a blago rečeno nema najbolje mišljenje. Razmetanje sa 800.000 ili milijun kruzerskih gostiju godišnje za njega je zapravo 'visoka prostitucije Dubrovnika'
'Kruzeri trebaju biti visokoregulirani jer inače ne trebamo razmišljati o menadžmentu destinacije, nego o menadžmentu toaleta, da budem slikovit. Gosti s kruzera u Dubrovniku se zadržavaju samo nekoliko sati, sve ide pod parolom veni, vidi, odi', kaže za Business.hr Štrok za kojeg 'kruzeromanija' ukazuje na to da nema strateškog plana, vizije i razvoja kako Dubrovnika, tako i cijelog hrvatskog turizma.