Ovogodišnjih 250 polaznika završilo je besplatni obrazovni program Coca-Colina podrška mladima. U iduće dvije godine program će obuhvatiti novih tisuću polaznika širom Hrvatske. Cilj mu je povećanje zapošljivosti mladih nezaposlenih osoba
Coca–Cola je programe održala u Osijeku, Sisku, Splitu i Zagrebu. Tijekom provog izdanja toga društveno odgovornog programa je 250 polaznika u dobi između 18 i 30 godina stjecalo poslovne i životne vještine tražene na tržištu rada, ali nedovoljno zastupljene u programima formalnog obrazovanja. U iduće dvije godine, kako najavljuju iz ove kompanije, u projekt namjeravaju uključiti više od tisuću mladih te ga proširiti i na druge hrvatske gradove.
Trodnevne radionice poslovnih vještina, kao što su poslovno planiranje i financijska pismenost, vodili su dr. sc. Predrag Pale, Vesna Kezdorf, dr. sc. Andrej Grubišić, Vesna Vrga Perović, Igor Bušljeta, Igor Brnečić i Mladen Jančić, stručnjaci u svojim područjima, dok su životnim vještinama poput osobnoga razvoja, učinkovitog komuniciranja, pisanja životopisa i predstavljanja poslodavcima, polaznike podučavale Tanja Prekodravac, Ana Miletić, Ana Frlan Bajer i Valentina Penić iz Grupe Selectio. Ta je tvrtka ujedno i partner projekta te u svojoj bazi zadržava i životopise svih polaznika kako bi im se povećala mmogućnost zaposlenja.
'Na pokretanje programa potaknula nas je velika nezaposlenost mladih i njihovo iseljavanje iz Hrvatske, pa smo željeli dati svoj doprinos rješavanju toga problema. Obradovali su nas njihov trud i zauzetost. U su ušli program s namjerom da aktivnim sudjelovanjem iskoriste sve njegove prednosti kako bi dalje gradili svoje vještine te poslovne i životne uspjehe. Njihova će nam iskustva i povratne informacije poslužiti kao temelj za nadogradnju programa za kojim vlada veliko zanimanje, pa ga nastavljamo provoditi već sljedeće godine', istaknula je Boška Trbojević, direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.
Spomenutim su programom, kojemu je svrha omogućiti polaznicima da se bolje istaknu među ostalim posloprimcima i lakše pronađu put do radnoga mjesta, sudionici iznimno zadovoljni, a ističu neposredan odnos predavača prema polaznicima, njihovo bogato iskustvo koje prenose na jednostavn način koristeći se praktičnim primjerima. Radionice su im pomogle, priopćili su iz Coca-Cole, pri povećanju samopouzdanja, stjecanju iskustava i povezivanju s mladima sličnih ideja i zanimanja. Osobito su zadovoljni izradom poslovnog projekta i plana te čitanjem financijskih izvješća jer ta praktična znanja obično ne stječu u školi ili na fakultetu. Neki su se nakon završetka programa već uspjeli i zaposliti.
Svima zainteresiranima koji nisu mogli biti obuhvaćeni programom u ovoj godini ili se nisu stigli prijaviti, prilika se pruža u iduće dvije godine. Njega podupire i Ministarstvo rada i mirovinskog sustava, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta te Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, ali i Hrvatski zavod za zapošljavanje te Hrvatska udruga poslodavaca. U provedbu su se uključile udruge Institut za stručno usavršavanje mladih, PRONI – Centar za socijalno podučavanje, studentska udruga AIESEC te gradovi Osijek i Sisak.