POTVRDILA ISTRAŽIVANJA

U izboru hotela gostima je najvažnija besplatna wi-fi mreža

02.11.2016 u 14:21

Bionic
Reading

Prilikom traženja hotela u kojem će svaki gost moći ispuniti svoju svrhu putovanja nekad su najvažnije karakteristike bile lokacija hotela, udobnost soba ili ljubaznost osoblja. Danas, u doba kad tehnologija zauzima velik i važan dio našeg života, prioriteti su se promijenili

Tako je prema istraživanjima*, bez obzira na svrhu putovanja, najvažnija karakteristika pri odabiru hotela za čak 67 posto gostiju podatak o dostupnosti bežičnog interneta, dok njih čak 47 posto neće odabrati hotel koji nema besplatnu wi-fi mrežu, pri čemu im je vrlo bitna i kvaliteta i brzina te mreže. Troje od četvero putnika potvrdit će da im je smartfon izuzetno važan, a više od trećine ispitanih, priznat će kako smartfone više koristi na putovanju nego kod kuće.

Zbog svega toga, hoteli će u današnje vrijeme posebnu pažnju posvetiti tehnologiji i mogućnostima koje pruža, pa njih 60 posto koristi mobilne web stranice kako bi prezentirali svoje usluge, 40 posto koristi mobilnu aplikaciju, 53 posto koristi digital signage tehnologiju, dok 11 posto njih ima mogućnost check-ina preko mobilnog telefona gosta. Online booking u Hrvatskoj također je u velikom porastu, pa je tako procijenjena godišnja stopa rasta prihoda od online bookinga u hotelskom smještaju do 2020. godine 28 posto.

'S obzirom na aktualne pokazatelje o tome koliki je utjecaj tehnologije važan u svakom segmentu hotelskog poslovanja, hoteli teže za što boljom i efikasnijom uslugom. Hrvatski Telekom zato, kao vodeća telekomunikacijska kompanija u Hrvatskoj, u svojoj ponudi ima cjelovita rješenja za hospitality industriju. Ovisno o konkretnoj potrebi korisnika, HT kombinira praktično sve usluge i tehnologije kojima raspolaže – fiksne, mobilne i cloud te osim analize, dizajna, isporuke i implementacije samog rješenja osigurava i uslugu održavanja te korisničku podršku tijekom trajanja poslovnog odnosa. Jedna od prednosti ovakvih posebnih poslovnih rješenja je i mogućnost naplate kroz mjesečne naknade. Na taj način je korisnik u samom startu oslobođen inicijalnih troškova pri izgradnji i opremanju a dodatno ima potpuni outsourcing upravljanja i održavanja rješenja', priopćeno je iz HT-a.

Kako opremiti hotel?

Niz hotela diljem Hrvatske koristi HT usluge, i to od TV sustava, wi-fija, fiksne i mobilne telefonije, interne mreže, video nadzora, fiskalizacije, pa do ICT opreme, e-punionica za motorna vozila, e-bicikala i pametnog parkinga. Opremaju se hoteli s raznim profilom gostiju, od tematskih hotela, boutique hotela, apartmana, pa do onih najsofisticiranijih s izuzetno zahtjevnim gostima, ali svima njima najbitnije je da im njihov hotel u tehnološkom smislu ponudi sve što im je potrebno.

O hospitality uslugama uslugama koje HT isporučuje hotelijerima, direktor Romana Beach Resorta u Makarskoj Ivan Gujinović kaže:

'U posljednjoj fazi izgradnje tražili smo pouzdanog partnera koji će isporučiti ICT usluge koje će nam pojednostaviti posao i zadovoljiti potrebe i očekivanja naših gostiju. Imajući na umu visoke zahtjeve naših gostiju, implementirana tehnologija morala je biti na zavidnoj razini. Zbog svega navedenoga, Hrvatski Telekom se pokazao kao najbolji izbor za nas zbog svoje stručnosti, tehničke podrške koju dobivamo te ne manje važno, ponuđene financijske konstrukcije cijelog projekta.'

Koje su još sve mogućnosti i koje ICT usluge nudi Hrvatski Telekom, predstavit će Ivana Beli Ostarčević s prezentacijom 'Samo najbolje za vaše goste - uz ICT usluge Hrvatskog Telekoma uspješno se pripremite za novu sezonu', na konferenciji za hotelijersku industriju Best Stay, koja će se održati u Opatiji 17. i 18. studenoga.

*Istraživanja: statista.com, cnbc.com, hospitalitynet.org