U kolovozu je u Hrvatskoj prodano 2.599 novih putničkih automobila što je 24 posto manje nego u istom razdoblju prošle godine kada ih je prodano 3.417, dok je od početka godine put do kupaca pronašlo 25.167 novih vozila, uz pad od 47 posto u odnosu na 2019., podaci su Promocije plus.
U osam mjeseci najviše novih vozila prodao je Volkswagen, njih 3.919 uz tržišni udjel od 15,5 posto. Druga najtraženija je Škoda s 3.418 novih prodanih vozila i udjelom od 13,5 posto, a treći je Renault (2.350 prodanih i udjel 9,3 posto).
Slijede četvrta Dacia (1.574, udjel 6,2 posto), a peto mjesto zauzela je Kia (1.335 prodanih, udjel 5,3 posto).
Kod premium marki, Audi je osam mjeseci prodaje završio s 843 prodana nova vozila, BMW s njih 732, Mercedes 661, a Porsche s "okruglom stotkom". Električnu i također skupu Teslu odabrao je 21 kupac.
Škoda Octavia je mjesecima najtraženiji model, a tako je bilo i u kolovozu kada ih je prodano 176. Drugi najprodavaniji model tog prodajno siromašnog mjeseca je VW Polo kojih je prodano 149, treći je Renault Clio (101). Ujedno su samo ta tri modela jedina imala trocifrenu prodaju u kolovozu.
Od početka siječnja do kraja kolovoza ukupno je prodano 14.285 vozila na benzinski pogon i ona imaju udjel od 56,8 posto u ukupnoj prodaji, dizelaša je prodano 8.921 komad s udjelom od 35,4 posto, električnih vozila 157 (i dalje zanemariv udjel od 0,6 posto), vozila na plin 330 (udjel 1,3 posto) te hibrida 1.474 (udjel 5,9 posto).