BUDUĆNOST TRGOVINE

Umjesto čekanja obavite virtualni šoping

30.03.2012 u 15:19

Bionic
Reading

Kupnju 'špeceraja' uskoro ćete obavljati u prolazu kroz pothodnik ili dok čekate bus na kolodvoru. Za odabir i plaćanje željenih proizvoda trebat će vam samo pametni telefon, a kupljene artikle prodavač će vam dostaviti na kućnu adresu

Inovativni koncept online prodavaonice 'u prolazu' osmislio je britanski trgovački div Tesco. Virtualni dućan je pano na kojem se nalaze slike s policama različitih proizvoda. Kupac odabire željene proizvode, skenira njihove bar kodove smartphoneom i stavlja ih u virtualnu košaricu. Na kraju izvrši plaćanje i upiše vrijeme kad želi da mu artikli budu dostavljeni.

Novi šoping kanal Tesco je uspješno testirao u Seulu, gdje je u sklopu svog lanca Home Plus otvorio nekoliko takvih trgovina.

Sličan koncept trgovine nedavno je u Švedskoj promovirala hrvatska online agencija Inventa. Zajedno s tvrtkom Jetshop, vodećim web shop servisom u Skandinaviji, u Stochkolmu je predstavila projekt Superstore.

Superstore je stajao kao privremena, montažna trgovina u javnom prostoru stockholmskog glavnog kolodvora. U njemu je predstavljeno 16 brendova, odnosno podtrgovina, uključujući ICA-u, vodeći švedski lanac za prodaju namirnica, i Nelly, vodeću trgovinu odjećom.

Pogledajte Superstore video