Atlantic Grupa je u prvom tromjesečju ove godine, usprkos restrikcijama radi sprječavanja širenja epidemije, ostvarila 10,6 posto veću dobit u odnosu na isto razdoblje lani, u visini od 89,3 milijuna kuna, a porasli su joj i prihodi od prodaje
Po konsolidiranom financijskom izvješću objavljenom u utorak, u prvom tromjesečju ta je kompanija ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 1,28 milijardi kuna, što je u odnosu na isto razdoblje prošle godine, izuzme li se utjecaj dezinvesticija, porast od 12,2 posto.
Dobit iz poslovanja (EBIT) u tom razdoblju iznosila je 121,3 milijuna kuna te je bila 15,4 posto veća.
"Tromjesečje je na svakom planu obilježila prije svega pandemija COVID-19, s kojom se svijet još nije izborio, a s novim koronavirusom i njegovim posljedicama tek učimo živjeti i poslovati", kazao je predsjednik Uprave Emil Tedeschi.
Ističe kako je neupitno da to ima značajan utjecaj i na njih, međutim do sada, osim prestanka prodaje u HoReCa kanalu i pada potrošnje u on-the-go i impulsnom segmentu, nisu imali drugog značajno negativnog utjecaja na poslovanje.
Štoviše, u prvom su kvartalu, kako je naveo, ostvarili značajan organski rast, koji je najvećim dijelom posljedica izvrsnih rezultata strateškog poslovnog područja (SPP) Delikatesni namazi, ljekarničkog lanca Farmacia, poslovnog područja Donat Mg i SPP Kava.
"Vjerujemo da će nam stabilna financijska pozicija, povijesno najviši rezultati u 2019., neupitna predanost Atlanticovih zaposlenika koja je u ovoj situaciji posebno došla do izražaja te snaga naših brendova pomoći da prebrodimo ovu krizu s minimalnim negativnim posljedicama", komentirao je rezultate Tedeschi.
Iako se poslovanje Atlantic Grupe kroz veći dio prvog tromjesečja odvijalo uobičajeno, proglašenje globalne pandemije COVID-19 i uvođenje restriktivnih mjera na svim ključnim tržištima s ciljem prevencije širenja bolesti počeli su utjecati na poslovanje kompanije u drugom dijelu ožujka, ističu iz tvrtke.
Negativni utjecaji, kako napominju, osjetili su se primarno kroz nemogućnost prodaje u HoReCa kanalu zbog zatvaranja hotela, restorana i kafića te u određenoj mjeri i na prodaju proizvoda namijenjenih za konzumaciju izvan kuće i tzv. impulsnih proizvoda.
Ti negativni utjecaji su istovremeno anulirani povećanom potražnjom i stvaranjem zaliha u kućanstvima, ponajprije Argete, Bakine tajne, ali i Barcaffea i Grand kafe, Donata Mg, dijela slanog i slatkog programa, Cedevite za konzumaciju kod kuće, proizvoda namijenjenih održavanju osobne higijene i čistoće te proizvoda koji se prodaju kroz Farmaciju.
Iz kompanije podsjećaju da su među prvim kompanijama uveli mjere zaštite zaposlenika i partnera od zaraze, od preventivnog rada od kuće gdje je to moguće, preko postroženih procedura u proizvodnji i distribuciji do osiguravanja zaštitnih sredstava i opreme, i ne samo u svojem sustavu.
Također podsjećaju da su se uključili u borbu protiv koronavirusa na svim regionalnim tržištima na kojima posluju te su donirali 28 milijuna kuna za ukupnu pomoć zdravstvenim ustanovama te lokalnim kriznim stožerima i institucijama koje koordiniraju aktivnosti suzbijanja zaraze i zaštite stanovništva.