Denis Ivošević, šef Turističke zajednice Istarske županije, za tportal je otkrio ambiciozne planove nakon što je Istra sklopila strateško partnerstvo s njemačkim nogometnim divom Bayern Münchenom. Tim potezom Istra je dobila pristup svim marketinškim kanalima Bayerna, njegove ekipe će trenirati u tom dijelu Hrvatske, a u planu je i revijalna utakmica legendi Bayerna protiv legendi hrvatske nogometne reprezentacije iz 1998. godine
Ivošević kaže kako je inicijalni kontakt s ljudima u Bayernu išao preko njega nakon što je zatražio sastanak pomoću posredovanja PR agenta.
'Odgovorili su nam vrlo brzo, odradili smo prezentaciju Istre, a oni su nama predstavili klub. Već na prvom sastanku dogovorili smo da krenemo na drugi korak i predložimo projekte o kojima smo razmišljali', kazao je za tportal Ivošević.
Posao je dogovoren za manje od mjesec dana. 'Već godinama radimo s liderima u raznim segmentima, poput BMW-a i MasterCarda. Ideja je da brend s kojim se spajamo bude ugrađen u dio njihove reputacije i obrnuto. Isto je i s marketinškim aktivnostima koje se uzajamno dijele', pojasnio je prilično jednostavnu, a uspješnu formulu Ivošević.
Bayern ima preko 75 milijuna pratitelja na društvenim mrežama, a taj klub, koji odnedavno vodi hrvatski trener Niko Kovač i koji je osvojio pet Liga prvaka i 27 njemačkih titula, vrlo je dobro poznat i u Sjedinjenim Američkim Državama i na Dalekom istoku, pa je time Istra dobila jedinstven globalni marketinški kanal.
Osim toga, Bayern ima niz partnerstava s globalno etabliranim tvrtkama poput Deutsche Telekoma, Adidasa, Audija i Allianza, u kojima će se sada definitivno bolje čuti za turističku ponudu Istre, a otvaraju se i prilike za nove poslove.
Dodatno, Istra će biti prezentirana u Allianz Areni, Bayernovu domaćem i jednom od najmodernijih stadiona u svijetu, dok će Turistička zajednica Istre moći odabrati nekoliko igrača Bayerna koje će koristiti kao ambasadore turizma u svijetu.
Ugovor o suradnji potpisan je na tri godine i vrti se oko osam strateških projekata.
'Jedan od njih je utakmica legendi Bayerna, igrača koji su nekad nosili igru kluba, s legendama naše reprezentacije koja je osvojila broncu na Svjetskom prvenstvu u Francuskoj 1998. godine. To će biti takozvani legends match pomoću kojeg će se novac donirati za dobrotvorne svrhe', zaključuje Ivošević.
Istra je jedina turistička regija, ne samo u Hrvatskoj, već i u široj regiji Mediterana, koja je prva pokrenula velike projekte strateških partnerstava. Osnovna ideja modela je podrška u pozicioniranju i promociji destinacije na našim najvažnijim tržištima, poput njemačkog, na kojem Bavarska ima najznačajniji udio u broju turista u Hrvatskoj.