Novi automobil Mate Rimca, C_Two, vrijedan 1,7 milijuna eura, oduševio je publiku na autosalonu u Ženevi. Najavio je da će biti proizveden u limitiranoj seriji od 150 primjeraka. Zanimalo nas je hoće li među kupcima biti i netko od naših poduzetnika
Josip Stojanović Jolly, vlasnik tvrtke Jolly Autoline, poznat je kao veliki ljubitelj brzih i skupih automobila. Prošle godine kupio je novi Mercedes - AMG Project One, hibridnu cestovnu jurilicu od 1000 KS s tehnologijom iz Formule 1, koja će ga koštati, nakon što poplaća sve poreze, vrtoglavih 3,6 milijuna eura. Automobil će mu biti isporučen sljedeće godine.
Stojanović je za tportal izjavio kako prati sve oko novog Rimčevog automobila.
'Koliko vidim, vodili su brigu o svakom detalju. Očito je posložio odličan tim koji stoji iza ovog superautomobila. No, iskreno, ja vam nisam ljubitelj električnih automobila jer Mercedes AMG Project One ne može se usporediti ni s jednim automobilom. Taj zvuk motora je teško opisati i takvih automobila ima svega 275 u svijetu', rekao je Stojanović.
Oduševljavaju ga snaga i brzina Rimčeva vozila C_Two.
'Vidio sam da njegova nova električna jurilica može dostići brzinu 0-100 km/h za manje od dvije sekunde i to je fascinantno. Moj Mercedes, koji osim motora iz Formule 1 ima četiri dodatna električna motora, to može za 2,25 sekundi, što dovoljno govori koliko je to moćan automobil. To je, ponavljam, neusporedivo. No sigurno ima Hrvata koji su voljni platiti Rimčev automobil, ali ja više volim zvuk moćnog motora V6 i miris benzina', istaknuo je Stojanović.
Poduzetnik i bivši splitski gradonačelnik Željko Kerum nije popratio najnoviji uspjeh Mate Rimca, niti se čini da ga previše zanima. Posljedično, ni ne razmišlja o kupnji automobila.
'Nisam upoznat s temom i ne mogu ništa komentirati. Imam hrpu svojih projekata koje ne stižem završiti', kratko je kazao Kerum za tportal.
Kerum je prije nekoliko godina bio vlasnik luksuznog Maybacha, cestovne krstarice od 6,2 metra, vrijedne, sa svim porezima, oko pet milijuna kuna.
Viđeniji splitski i hrvatski poduzetnik Juroslav Buljubašić, s druge strane, osjeća potrebu javno čestitati Rimcu.
'Drago mi je da je čovjek iskoračio iz našeg sivila i očito je proizveo fantastičan automobil. Čestitam mu na tome. Električna vozila su budućnost i vrlo brzo će istisnuti benzince, kao što benzinci već danas istiskuju dizelaše. I sam vozim poluelektrični automobil', pohvalio se Buljubašić.
U njegovom voznom parku, naime, nalazi se Porsche Panamera, no on je još uvijek znatno ispod cjenovnog ranga Rimčevog Concepta_Two.
'Valjda će proizvesti i nekakav model koji će biti prihvatljiv hrvatskim tajkunima, a u tom slučaju rado bih ga kupio', u polušali objašnjava Buljubašić. S ozbiljnije strane, savjetuje Rimcu da pokuša iskoračiti na tržište dronova.
'Volio bih da se time pozabavi jer dronovi će u budućnosti sasvim sigurno zamijeniti automobile, samo je pitanje vremena. Ako Rimac krene u taj biznis i ponudi dionice na tržištu, apsolutno sam spreman uložiti novac', zaključuje Buljubašić.
Vlasnik jednog od najvećih domaćih autobusnih prijevoznika, Presečki grupe, i veliki zaljubljenik u automobile Antun Presečki oduševljen je Rimčevim uspjehom, ali se ne vidi za volanom njegovog Concepta_Two.
'Kolekcionar sam starih automobila iako je budućnost električna. Cijene takvih vozila su još uvijek previsoke, ali će sigurno padati. Inače, ja vozim Lexusovog hibrida starog deset godina. Kad sam ga kupio, koštao je oko 75.000 eura. Malo troši i odlične je kvalitete. Sigurno će me služiti još godinama. Šteta što hibrida nema više na našim cestama', rekao je Presečki.
Nenad Končar, sin jednog od najbogatijih Hrvata Danka Končara, impresioniran je kako novim automobilom Rimca, tako i njegovom poduzetničkom pričom.
'Rimac je genijalac i hrabar čovjek! Njegov biznis se može prometnuti u ozbiljnu industriju. Potencijal je tu. Hrvatskoj treba još takvih mladih poduzetnika', naglasio je Končar. Ipak, Končar mlađi ne planira kupiti Rimčevu jurilicu jer nije ljubitelj brzina.
'Razmišljam o kupnji električnog automobila, ali ne koristim brza vozila. Auto mi treba da me preveze od točke A do točke B. Elektrifikacija prometa će doći brže nego što ljudi misle. Nedavno sam bio u Norveškoj koja do 2025. planira u potpunosti elektrificirati promet osobnih automobila. Revolucija je tu iza ugla', uvjeren je Končar.