Srbijanski premijer Aleksandar Vučić u ponedjeljak je izjavio kako će nakon završetka Koridora 10 Srbija imati više kilometara autocesta od Hrvatske. Vučić je izrazito ponosan na autoceste; gotovo svakom prilikom napominje kako će Srbija imati 'više od Hrvatske', kao da ne gradi za potrebe Srbije i Europe, već da gradi u inat Hrvatskoj
'Srbija će već krajem iduće godine imati više kilometara autocesta od Hrvatske. A prije samo pet ili šest godina govorili su da ih nećemo stići ni za 50 godina', rekao je Vučić uz opasku kako su građani Srbije na nove ceste čekali od Drugog svjetskog rata.
Koridor 10 inače je jedan od europskih cestovnih koridora koji spaja Srednju s Južnom Europom. Izgradnja kilometra autoceste u Srbiji košta oko deset milijuna eura, a na Vučićevu žalost i nakon izgradnje tog koridora Srbija će imati oko 300 kilometara autocesta manje nego Hrvatska.
Prema službenim podacima Puteva Srbije, ta zemlja ima 709 kilometara autoceste, a Hrvatska 1.325. Dakle, sada Hrvatska ima dvostruko više autocesta nego Srbija.
Prema službenim statistikama Europske unije, Hrvatska ima četvrtu najgušću mrežu autocesta u Europi s više od 300 kilometara na milijun stanovnika. Srbija sa sedam milijuna stanovnika i sedamsto kilometara autocesta na milijun stanovnika ima samo sto kilometara autoceste.
S obzirom na to da je Srbija površinski nešto veća od Hrvatske te da ima više stanovnika, Vučićevi građevinci morat će dobro zapeti da dosegnu hrvatske standarde a da se uopće ne ulazi u kvalitetu i održavanje autocesta u dvije uspoređivane zemlje.
Od ostalih zemalja bivše Jugoslavije, koja je u ovim krajevima referentna točna za gotovo sve usporedbe, treba napomenuti Sloveniju koja ima 417 kilometara autoputeva (208 kilometara po milijun stanovnika), Bosnu i Hercegovinu koja je tek krenula i izgradnju te ima 130 kilometara autocesta tj. manje od 30 kilometara na milijun stanovnika.