Zagreb je postao regionalno središte najveće internetske kompanije na svijetu, američkoga Googlea. Šef Googlea za Hrvatsku i novi regionalni menadžer kompanije za sve zemlje bivše Jugoslavije Hrabren Suknaić potvrdio je za Poslovni dnevnik da će Google službeno objaviti svoju regionalnu operaciju u idućih nekoliko dana
'Vidimo poslovne prilike u Hrvatskoj i regiji, kako u segmentu potrošačkih, tako i poslovnih proizvoda, te smo stoga donijeli tu odluku', kaže Suknaić. Poticaj za otvaranje ureda bio je 5,2 milijuna kuna vrijedan oglašivački posao s Hrvatskom turističkom zajednicom koji je Google realizirao početkom travnja.
Dopredsjednik udruge za interaktivni marketing IAB Hrvatska Jan Jilek kaže da su Googleu Hrvatska, ali i regija, posebno zanimljive upravo zbog budžeta turističkih agencija i hotela usmjerenih prema inozemnim tržištima. Prema istraživanju hrvatskog IAB-a, lani je tržište online oglašavanja u Hrvatskoj naraslo na približno 16 milijuna eura.
Najveći dio kolača, oko 7,7 milijuna eura, uprihodili su mali oglasnici, a slijedi oglašavanje preko 'bannera' s udjelom od 5,2 milijuna eura. Najmanji komad online oglašivačke pite dobilo je oglašavanje na pretraživačima, svega 3 milijuna eura.