AD Plastik Grupa u prvom tromjesečju ostvarila je rast prihoda od prodaje za 56 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine te neto dobit od 14,3 milijuna kuna, uglavnom uslijed porasta prihod u Hrvatskoj
Po podacima iz nerevidiranog, konsolidiranog financijskog izvješća, ukupni prihodi AD Plastik Grupe u prvom su tromjesečju dosegnuli 259,5 milijuna kuna, što je povećanje od 56 posto u odnosu na isto razdoblje godinu prije.
Istodobno, neto dobit Grupe iznosila je 14,3 milijuna kuna, nakon gubitka od 8,1 milijun kuna u prvom tromjesečju 2014.
Kako je u četvrtak izvijestila ta solinska kompanija za proizvodnju auto-dijelova, prvo tromjesečje bilo je obilježeno uspješnim startom prodaje novih modela Renault Twingo i Daimler Smart 2S i 4S i početkom proizvodnje dijelova za te modele.
Do rasta prihoda i profitabilnosti došlo je i zbog unaprijeđenja ukupne troškovne efikasnosti, smanjenja udjela fiksnih troškova u strukturi troškova po jedinici proizvoda uslijed porasta iskorištenosti kapaciteta u Hrvatskoj te uhodavanja serijske proizvodnje velikog broja razvojnih projekata i novih proizvoda, navodi se u izvješću.
U AD Plastik Grupi očekuju u cijeloj 2015. godini ostvariti rast prihoda od minimalno 12 posto.
Krajem ožujka AD Plastik Grupa je zapošljavala 3.104 radnika, od toga 1.246 u matičnom društvu AD Plastik d.d. Solin.