rebranding proizvoda

Zarja grupa mijenja ime u Rajska

31.01.2020 u 11:04

Bionic
Reading

Proizvođač specijalnih sorti rajčica "Zarja grupa" mijenja ime "Rajska d.o.o", objavili su u petak iz te tvrtke

Povod promjeni, kako navode, je rebranding proizvoda za koji su se odlučili u travnju prošle godine, od kada su njihove rajčice dostupne pod imenom "Rajska" te s novim sloganom "Miris ljeta, okus raja“.

Staklenici Rajske nalaze se u Kerestincu pokraj Svete Nedelje, a proizvodnja cherry, shake i cocktail sorti rajčica odvija se metodom hidroponije čija specifičnost je kontinuirana berba tijekom devet mjeseci, odnosno u razdoblju od travnja do prosinca.

Rajska godišnje proizvodi tri milijuna komada pakirane rajčice, koja se prodaje u Hrvatskoj i Sloveniji, a od prošle godine i u Srbiji.

Iz tvrtke podsjećaju da su 2017. zaprimili sredstava Europske unije te nastavili investicijski ciklus i 2019. proširili kapacitete na površinu od dodatnih 2,5 hektara, čime ukupna proizvodna površina sada iznosi 5 hektara.

Prema ranije objavljenim podacima, očekuju da će u 2019. dobit iznositi oko 3 milijuna kuna, a ukupni prihodi oko 28,5 milijuna kuna.