Suprotno predrasudama, Amerikanci više troše na kulturne sadržaje nego na odlazak u kino, pokazalo je istraživanje NEA-e (The National Endowment for the Arts)
Na prvom mjestu na ljestvici interesa na koje Amerikanci troše najviše novca su sportska događanja, na visokom drugom mjestu su kulturni sadržaji, dok je kino na trećem mjestu.
Prema podacima iz 2009. stanovnici te zemlje za izvedbene umjetnosti potrošili su čak 14,5 milijardi dolara. Za praćenje sportskih sadržaja izdvojili su šest milijardi više, dok su za film i kino potrošili sveukupno 10 milijardi dolara.
Iako veći broj ljudi posjećuje kino, veće iznose voljni su izdvojiti za kazalište, koncerte i performanse. Istraživanje je pokazalo da kazališta i koncerti dnevno privlače oko 1,5 milijuna stanovnika. Istovremeno 3,4 milijuna ljudi svakodnevno posjećuje kina, a sportske sadržaje čak 2,7 milijuna ljudi.
Voditelj istraživanja Sunil Iyengar kazao je da će činjenica da kulturni sadržaji ostvaruju veći prihod od filma za mnoge biti iznenađenje.
Studija je pokazala i da muzeji dnevno privlače više od 500.000 ljudi diljem SAD-a te čak 900.000 vikendom, piše AFP.