Lürzer's Archive, jedan od najetabliranijih magazina na području tržišnih komunikacija, izdao je specijalno izdanje «200 najboljih dizajnera ambalaže na svijetu», među koje je uvrstio i agenciju Bruketa&Žinić OM. Na popisu su zastupljene 42 zemlje, a Bruketa&Žinić OM jedini su iz Hrvatske, priopćili su iz te tvrtke
Riječ je o prvom specijaliziranom izdanju Lürzer's Archivea o dizajnu ambalaže u pet godina. Najboljih 200 žiri je selektirao među 3000 kandidata koje je uredništvo magazina popisalo na temelju istraživanja.
«Sve je u jednostavnosti, izravnosti i detalju.», komentirao je Harry Pearce, jedan od članova žirija koji radi za Pentagram, najveću svjetsku dizajn agenciju. Uz njega su u žiriju bili Michael Weinzetti, već 20 godina glavni urednik Lurzer's Archivea; Otis D. Gibson, glavni kreativni direktor globalne agencije Gertrude čiji su klijenti Absolut Vodka, adidas, AmEx, Coca-Cola, Google, MTV Toyota; te Christoph Haberle, profesor pri Hochschule der Medien (Media Academy) u Stuttgartu gdje predaje dizajn i komunikacije s fokusom na dizajn ambalaže i marketing.
Uz agenciju Bruketa&Žinić OM među 200 najboljih uvrštene su i švedska agencija Forsman&Bodenfors, američki i njemački ured agencije Leo Burnett, jedna od najboljih njemačkih kreativnih agencija Kolle Rebbe i drugi.