RIJEKA 2020

Evo kako su čitatelji tportala presudili u slučaju Matanićevog spota koji je podijelio javnost

28.03.2019 u 11:36

Bionic
Reading

Promotivni spot Dalibora Matanića za Rijeku kao Europsku prijestolnicu kulture od premijernog prikazivanja prije nekolik odana ne prestaje izazivati reakcije, od onih pozitivnih, koje ističu da je energičan prikaz nesalomljivog riječkog duha te odličan spoj prošlosti i budućnosti, klasike i punka, do negativnih - da izostavlja najvažnije dijelove grada, ne šalje jasnu poruku i da ne djeluje pozivajuće. Pitali smo vas sviđa li vam se spot, a evo koji su rezultati tportalove ankete

Podsjetimo, od 25. ožujka, kada je spot premijerno prikazan, izredale su se kritike i pohvale na račun spota koji je Matanić režirao u gradu u kojem je posljednjih godina snimao dvije uspješne sezone serije Novine. Scenaristica spota je dramaturginja Magdalena Lupi Alvir, ravnateljica riječkog Gradskog kazališta lutaka.

U njemu se u tri minute, uz glazbenu podlogu pjesme 'Wake Up Call' riječkog benda Jonathan, smjenjuju kadrovi riječke luke, brodova na moru, baletana, djevojke na konju te riječkih subkultura otkrivenih kroz razne slojeve i reference. O reakcijama koje su prethodile našoj anketi čitajte u prethodnom članku, a evo kako ste glasovali: