U zagrebačkoj Laubi 13. veljače otvara se izložba fotografija Igora Zirojevića 'Trilogija, Pula- Grad Interval', na kojoj taj pulski fotograf, dizajner i arhitekt predstavlja radove posvećene pulskoj arhitekturi tijekom tri različita politička ustroja
Arhitektura promijenjena unutar samo nekoliko desetljeća, predočena je kroz tri ciklusa, austrougarske, talijanske i jugoslavenske Pule, koji svjedoče o kontrastu različitih odnosa moći naspram prostora jednog grada, ali i o autentičnosti iskustava i sjećanjima njegovih stanovnika, stoji u najavi izložbe.
Autor je snimao tijekom pet godina, a rezultat su fotografije velikih formata (100x140 cm) koje je u prosincu prošle godine premijerno predstavio u muzejsko-galerijskom prostoru Sveta srca u Puli u sklopu programa 25. Sa(n)jam knjige u Istri posvećenom temi grada.
Po riječima kustosice izložbe Paole Orlić, Zirojević kontinuirano gradi svojevrsni repozitorij memorija kao niz prizora – faseta Barthesovskog 'punctuma' koji ga 'ubadaju, režu i sasvim ga se osobno tiču'.
'U procjepu između fotografije i teksta, vječitoj fugi u kojoj titra na tisuće iskliznutih priča, on otvara prostore novih interpretacija u kojima se pozicija slike u vremenskom kontinuumu izvrnula pa svjetlom (do)pisane vizure postaju sjećanja koja posjeduju njega', ustvrdila je u predgovoru.
Zirojević je 2012. osvojio prvu nagradu u kategoriji pejzaža na festivalu Photodays u Rovinju, a zapažen je po djelima snažne estetske privlačnosti i atmosferičnosti, koja nastaje i zbog snimanja u sumrak, ali i velikih dimenzija fotografija koje omogućuju lakšu komunikaciju promatrača s njegovim radom.
Izložbu u Laubi prati i publikacija s tekstovima književnika Dragana Velikića (Grad Interval I) i Milana Rakovca (Grad Interval II) te povjesničara Miroslava Bertoše (Grad Interval III).