Možemo li fotografije umjetničkih djela gledati odvojeno od fotografiranog sadržaja i pritom posve zanemariti autora djela s fotografije, neka su od pitanja na koja odgovor traži nesvakidašnja izložba 'Originalna kopija: Fotografija skulpture' u njujorškoj MoMa-i
Izložba otvorena u njujorškoj MoMa-i istražuje točke u kojima se sijeku fotografija i skulpture, propitujući kako je jedan umjetnički medij utjecao na redefiniciju drugoga. Donosi čak tri stotine radova okupljajući više od stotinjak autora među kojima Eugènea Atgeta, Hansa Bellmera, Herberta Bayera, Constantina Brancusija, Marcela Duchampa, Fischli & Weiss, Roberta Franka, Davida Goldblatta, Rachel Harrison i Hannah Höch.
Kronološki krećući od 1839. pa sve do danas istražuje načine i pojašnjava kako je fotografija proširila značaj skulpture te kako je skulptura postala fotografski subjekt, postupno zamjenjujući žive modele.
Nakon New Yorka, izložba dolazi u Europu, gdje će biti postavljena od 25.veljače do 15. svibnja 2011. u ciriškom Kunsthausu. Radove pogledajte u MoMa-inoj online galeriji