U Rovinju je 2009. održan drugi Weekend Media Festival, najveći regionalni festival komunikacijske industrije. U tri dana Festivala Rovinj je ugostio više od 2.000 stručnjaka iz medija, PR-a i marketinga. Ovogodišnji Festival pratilo je 275 akreditiranih novinara iz Hrvatske, svih zemalja regije i jugoistočne Europe. Organizatori su i ove godine omogućili besplatan boravak na Festivalu za više od 200 studenata s fakulteta političkih znanosti, novinarstva, PR-a i marketinga iz svih zemalja regije.
Weekend je ugostio velik broj inozemnih predavača među kojima je i voditelj novih tržišta u kompaniji Google, Christian Hernandez Gallardo. Ugledni svjetski gosti izlagali su o budućnosti oglašavanja i tiskanih medija, glazbe i produkcije, Twittera i viralnim fenomena. Tvorac najvećih američkih reality TV hitova te bivši menadžer Britney Spears i Justina Timberlakea, Robert Lee održao je radionicu, na kojoj su najkreativniji sudionici Weekenda imali prilike sudjelovati u stvaranju sljedećeg velikog reality showa.
Posebnost festivala su bile i zanimljive panel diskusije koje su okupile lidere medijskih kuća, marketinške i PR industrije. Na panelima se, među ostalim, raspravljalo o granicama privatnosti u medijima, budućnosti poslovnih medija, brandiranju destinacija i utjecaju PR-a na kreiranje medijskog sadržaja.
Po prvi put na Weekendu stručnjacima iz komunikacijske industrije pridružili su se i lideri regionalne poslovne scene koji su iznijeli svoje viđenje o utjecaju medija u vrijeme globalne krize - predsjednik Uprave T-HT-a Ivica Mudrinić, predsjednik Uprave Croatia osiguranja, Hrvoje Vojković, predsjednik Uprave TDR-a, Davor Tomašković i predsjednik Hrvatske gospodarske komore, Nadan Vidošević
U sklopu Weekend Media festivala održane su i brojne ekskluzivne promocije. Među ostalim, potpisan je ugovor o suradnji dviju najznačajnijih glazbenih destinacija u regiji: Exita i Papaye. U Rovinju su bile i zvijezde nove telenovele 'Dolina sunca' koja je ekskluzivno predstavljena na Weekendu