Ključni regionalni oglašivači na panelu BalCannes raspravljat će o najvažnijim kriterijima za odabir marketinških agencija i predstaviti HURA-ino istraživanje o suradnji oglašivača i marketinških agencija
U sklopu BalCannesa - regionalne revije najboljih reklamnih agencija koja se održava u sklopu ovogodišnjeg Weekend Media Festivala, u petak, 20. rujna održat će se panel na temu 'Kako odabiremo marketinšku agenciju', na kojem će neki od ključnih regionalnih oglašivača raspravljati o tome koji su najvažniji kriteriji za izbor marketinških agencije, što oglašivači očekuju od svojih agencija i koje su im karakteristike agencija najvažnije.
Na panelu će sudjelovati Eva Aljančič, direktorica marketinga i prodaje Si.mobil, Slovenija Aleksandar Poznanić, direktor marketinga Jaffe, Srbija i Lejla Dautović Čajić direktorica marketinga SPP pića, Atlantic Grupa, Hrvatska te Dražen Nikolić, predsjednik Uprave ACI-a, kao moderator panela.
Sudionici panela osvrnut će se i na rezultate istraživanja o stavovima oglašivača vezanim uz suradnju s marketinškim agencijama u Hrvatskoj koje je provelo Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA).
'Provedeno istraživanje pokazalo je ključne komparativne prednosti marketinških agencija kao i primarne razloge njihova angažmana. S druge strane, zanimaju nas načini kako dodatno povećati angažman agencija u dijelu strateškog razvoja poslovanja oglašivača te se nadamo da ćemo odgovore na ta pitanja kako na razini Hrvatske tako i na regionalnoj dobiti na ovom panelu i na ostalim događanjima u sklopu BalCannesa i samog Weekend Media Festivala', izjavio je Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e.