U svom novom projektu 'We Think Alone' američka redateljica, scenaristica, glumica i konceptualna umjetnica Miranda July prosljeđuje mailove slavnih i utjecajnih osoba tisućama pretplatnika službene stranice projekta
Novi mail Mirande July koji se pojavio u inboxu 50.000 zainteresiranih čitatelja donio je recentnu korespondenciju glumice Kirsten Dunst o prodaji auta te redateljice i glumice Lene Dunham, autorice serijala 'Girls', koja je odlučila da neće kupiti sofu za 24.000 dolara jer je 'jednostavno preskupa'. Taj mail prvi je od najavljenih 20, koji će stizati ponedjeljkom za vrijeme ručka, sve do studenoga, što je novi koncept projekta 'We Think Alone' Mirande July
U svom novom projektu američka redateljica, scenaristica, glumica i konceptualna umjetnica Miranda July prosljeđuje mailove slavnih i utjecajnih osoba tisućama pretplatnika službene stranice projekta. Stranica je realizirana kroz doživljaje stranaca koji su pročitali mailove slavnih osoba. July tvrdi da se u njihovim e-mailovima može pronaći prava umjetnost.
Od svibnja, izabrani umjetnici, pisci i dizajneri, uključujući i fotografkinju Catherine Opie, Kareema Abdul-Jabbara, fizičara Leeja Smolina i spisateljicu Sheilu Heti, uključeni su u umjetnički projekt tijekom kojeg pretražuju svoje inboxe, kako bi našli i podijelili prepiske koje odgovaraju temama koje im je unaprijed zadala Miranda July.
Početna tema bila je novac. Nakon konzultacije s odvjetničkim timom o sadržaju e-mail prepiski, pokrenuta je stranica za članove koji su se pretplatili na mailing listu projekta.
'Umjetnost privatnosti evoluira. Dolaskom društvenih mreža, e-mail logika se mijenja i više se ne smatra najučinkovitijim načinom online komunikacije. Nitko od nas ne koristi se mailom na isti način kao prije desetak godina, a u sljedećih deset godina možda ga i prestanemo koristiti. Ipak, ostaje u domeni privatnosti, za razliku od objavljivanja statusa na Facebooku i Twitteru. Uvijek sam zainteresirana za stvari koje su društveno razvikane, ali opet skromne i osobne. Želim učiniti umjetnost manje ekskluzivnom, prisnijom i povezanijom sa svakodnevnim životom', objasnila je umjetnica, koja priznaje da je voajerizam ipak ključni dio cijelog projekta.
'Svi se osjećamo kao da poznajemo te ljude, ali kakvo je iskustvo čitati njihove stvarne prepiske?', kaže July koja inzistira da u projektu svi sudjeluju preko medija kojim uobičajeno komuniciramo.