U SAD-u je izašla knjiga 'Hothouse: The Art of Survival and the Survival of Art at America’s Most Celebrated Publishing House, Farrar, Straus and Giroux' publicista Borisa Kachke (a u izdanju Simona and Schuster), zanimljiva i pikantnim detaljima ispunjena povijest utjecajne izdavačke kuće Farrar, Straus and Giroux. Najzabavniji dijelovi knjige svakako su oni u kojima se opisuje svađa Jonathana Franzena i Oprah Winfrey oko njezine odluke da 'Korekcije' uvrsti među svoje književne preporuke
Danas već donekle klasični roman 'Korekcije' Jonathana Franzena imao je tu nesreću da se u knjižarama pojavi nekoliko dana prije napada na Svjetski trgovinski centar u New Yorku 9. rujna 2001. Franzen je na njemu radio devet godina, a nakladnik Farrar, Straus and Giroux (FSG) imao je namjeru knjigu predstaviti kao veliki američki roman, što baš i nije išlo najuspješnije. Kako piše Boris Kachka, 'samo je jedna knjiga objavljena prije 9. rujna uspjela preskočiti u novu eru nastalu nakon napada na New York', a to su bile 'Korekcije'.
To se dogodilo ponajviše zahvaljujući činjenici da je Franzenov roman za svoj Klub knjige izabrala popularna TV-voditelja Oprah Winfrey, ali još više zbog piščeve reakcije na tu činjenicu. U 'Hothose' se opisuje kako je išao prvo telefonski razgovor između Franzena i Winfrey. Franzen je slavnoj Oprah rekao kako prepoznaje njezin glas s TV-a, nakon čega je uslijedila neugodna tišina.
Onda je Winfrey Franzena informirala kako joj se jako svidio njegov roman te će ga sljedeći tjedan promovirati u svojem knjižnom klubu, na što je pisac suho odgovorio: 'Moj izdavač će zbog toga biti jako sretan.' Razgovor je brzo i završen, a Franzen je kasnije komentirao da je Winfrey 'valjda bila iznenađena što nije vrištao od sreće i uzdisao od zadovoljstva'. Nakon telefonskog razgovora s Winfrey Franzen je otišao s prijateljem odigrati partiju tenisa.
Nakon toga je porazgovarao sa svojim agentom Peterom Millerom zapitavši se prvi puta naglas 'zašto bi on uopće trebao ići kod Oprah', naročito kad je čuo detaljan ugovor koji bi trebao potpisati da 'Korekcije' postanu preporuka Oprahina Kluba knjige. U njemu se tražilo i da se na naslovnicu romana stavi Oprahina preporuka, što je Franzena prilično iznerviralo pa je detaljno pročitao cijeli ugovor, za što mu je trebalo sat i pol vremena. No zbog lojalnosti izdavaču FSG-u, koji ga je podržavao tijekom kreativno sušnih godina, Franzen je u tom trenutku odlučio popustiti.
Winfrey je tako 24. rujna svojoj milijunskoj publici predstavila 'Korekcije' kao 'umjetničko djelo čiste genijalnosti' dodavši da je riječ o 'velikom američkom romanu, kako to vole kazati kritičari'. Franzen je u tom trenutku već bio na promotivnoj turneji 'Korekcija', koja je išla odlično, te je kasnije zaključio kako se 'cijeli svijet okrenuo protiv njega jer je zapravo bio jedina osoba koja je profitirala od napada na WTC'. Svakako nije pomoglo to što je u više novinskih intervjua izrazio rezerve zbog 'Oprahinog korporativnog brendiranja' njegova romana, a sve je kulminiralo člankom pod naslovom 'Oprahin pečat podrške zasmetao piscu na različite načine', u kojem Franzen izjavljuje kako je izbor 'Korekcije' bio i u korist Oprah Winfrey, jer se tako 'prikačila tradiciji visoke književnosti'.
Nije dugo trebalo da se izdavaču FSG-u javi Winfrey i zapita ih 'što nije u redu s tim tipom' misleći na Franzena, koji je onda na inzistiranje svojeg urednika slavnoj voditeljici poslao pismo isprike. No Oprah je otkazala njegovo gostovanje u svojoj iznimno gledanoj emisiji, uz objašnjenje da je dotični 'očito nezadovoljan i u konfliktu sa samim sobom što je izabran za Klub knjige'. No sve to nije odmoglo prodaji 'Korekcija', koje su i zahvaljujući tom cijelom skandalu postale bestseler, a stručnjaci procjenjuju da je najmanje 150 tisuća primjeraka prodano baš zbog sukoba Winfrey i Franzena.
Kada je pak desetak godina kasnije objavio svoj sljedeći roman 'Sloboda', Franzen je rado pristao na intervju s Oprah Winfrey.