REKLAMA DANA BROWNA

Pod pratnjom zaštitara 'Izgubljeni simbol' stigao u knjižare

15.09.2009 u 08:00

Bionic
Reading

Baš poput napete radnje njegovih djela, i sveprisutna promidžbena kampanja za novi roman Dana Browna ispunjena je intrigama, zapletima i mozgalicama za čitatelje

Zagonetke koje je postavljao putem Twittera, a koje su čitateljima nudile tragove, odbrojavanje, strogo čuvanje informacija o zapletu romana te zaštitari koji danima pred izlazak osiguravali skladište u kojemu su knjige bile smještene dio su kolosalne reklamne kampanje kojom je izdavačka kuće Doubleday pripremila tlo za 'Izgubljeni simbol' Dana Browna

Dugo očekivano djelo stiglo je u svjetske knjižare danas, 15. rujna, a izdavačke kuće se nadaju da će prodaja premašiti 80 milijuna primjeraka koje je ostvario 'Da Vincijev kod'.

Odmah pri stizanju izazvalo je rat u knjižarama koje spuštaju cijene ne bi li privukle kupce. Tako se najavljena cijena od 18,99 funti već u pojedinim knjižarama srozala devet, osam i pet funti, prenosi britanski Telegraph.

Tiskano je pet milijuna primjeraka, a istoga dana kao i na police knjižara, na internet je stigla elektronička inačica djela.

Još jedna zanimljivost vezana uz radikalnu kampanju pred izlazak Brownova novog romana dospjela je u prilog televizije NBC koja je izvijestila da je svatko tko je unaprijed dobio primjerak 'Izgubljenog simbola' morao potpisati ugovor o povjerljivosti kako zaplet ne bi dospio u javnost. Je li marketing uspio, pokazati će brojke.Hrvatski prijevod romana 'Izgubljeni simbol' u nakladi izdavačke kućeV.B.Z. u knjižare stiže 11. studenog, dva mjeseca nakon svjetskepremijere.